^Katheryn szemszöge^
Sötétség. Ennyit észleltem a körülöttem lévő világból. Aztán mint egy varázsütésre egy kertes ház kertjében találtam magam, ami egy erdő mellett állt. Körbenéztem és észrevettem, hogy ez a régi házunk. Szomorúan elmosolyodtam. Lefeküdtem a fűben és csak néztem az eget, ahogy az égbenyúló fák fölött előbújik a nap.
Egyszer csak arra leszek figyelmes, hogy nyílik a ház ajtaja. Odafordítom a fejem és meglátom, hogy apa jön ki rajta egy csokitojással teli kosárral. Elkezdi őket elrejteni a kert különböző pontjain: fa tetejére, bokorba, kerítés mellé. Mikor végzett megnézte, hogy minden tojás jó helyen van-e, majd bement a házba. Követtem.
Amint beléptem a házba észre vettem, hogy anya reggelit készít. Apa halkan odasettenkedett mögé, majd átölelte a derekát és belecsókolt a nyakába. Anya erre felkuncogott, majd adott egy falat szalonnát apának, aki be is kapta és megjegyezte, hogy milyen finom. Mosolyogva néztem őket, majd felmentem a régi szobámhoz.
Bementem és láttam, hogy két lány a földön elterülve alszik, a harmadik pedig az ágyon. Aki az ágyon feküdt az a kicsi Lexxie volt, pedig mind a hárman elfértünk volna rajta-úgy is aludtunk el-de Lex-nek kellett az egész ágy. Mosolyogva néztem őket, majd meghallottam, ahogy valaki jön fel a lépcsőn. Előre vigyorogtam, mert tudtam mi jön. Apa állított be három bögre vízzel. Elmondott egy verset, majd mind hármunknak a fejére öntött egy bögre vizet. Elnevettem magam, de persze a kicsi Stark lányok bedurciztak és elkezdték ütni apát.
Elkezdett lerohanni a lépcsőn mi meg utána a kicsi mi pedig utána. Apu a kanapé előtt megfordult, mind a hármunkat egyszerre ölelt meg, majd hátradőlt a kanapén Sarah, Lexxie és én pedig rá. Mosolyogva néztem a jelenetet.
-Lányok, hagyjátok egy kicsit levegőhöz jutni szegény Daniel bácsit és menjetek fel öltözködni, mert csak a jó gyerekeknek hoz a nyuszi ajándékot-szólt ránk.
Még utoljára a vizes hajunkat az arcába dörgöltük, majd felfutottunk az emeletre öltözködni. Anyu odament apuhoz megölelte, majd hozott neki üdítőt.
-Pihend ki magad, mert tudod, hogy ilyenkor a lányok mindig túlpörögnek, hisz ahogy a természet is újjászületik, az ő energiájuk is több lesz-ad egy puszit az arcára.
-Tudom, de nem bánom. Mindent pillanatát ki akarom élvezni, mert nem tudhatjuk mikor jön el a mi időnk-nézett apa anyára.
A szemében mintha villant volna valami. Mintha csak megérezte volna, hogy baj lesz.
-Ilyeneken ne gondolkodj, hisz még sok év áll előttünk egy boldog családként.
Ó ha tudtuk volna, hogy annak a Húsvétnak az őszén elveszítjük apát, talán minden máshogy alakul. De nem tudtunk és a múlton nem tudunk változtatni.
...
Nagy trappolással száguldottunk le a lépcsőn, már teljes harci díszben, ami azt jelentette, hogy kényelmes ruhában, amiben lehet fára mászni és nem baj ha kiszakad. Leültünk az asztalhoz és vártuk a reggelit.
Reggeli után kimentünk a kertbe játszani. Én fára másztam, Sarah elterült a földön, Lexxie pedig ide oda futkározott a bokrok között.
-Nézzétek mit találtam-lógtam fejjel lefelé a fáról, kezemben egy csokitojással-Itt járt a Húsvéti nyuszi! Biztos elrejtett többet is.
Erre a kijelentésemre kezdődhetett a tojásvadászat. Nevetve és egymást megakadályozva kerestük a tojásokat. Persze ebből is versenyt csináltunk és az nyert akinek a legtöbb tojása lett. Döntetlen lett az állás, mert mindenki csak egyszínű tojást gyűjtött. Lexxie pirosat, Sarah zöldet a kicsi én pedig aranyat. Mindenkinek lett ött tojása. Boldogan futottunk be a házba és mutattuk meg a szüleimnek, hogy mit hozott a Húsvéti nyuszi.
A csokitojásokból mindenki elrakott magának hármat, kettőt pedig elől hagytunk.
A nap végére megjött Tammy, Tony és Pepper. Mi lányok és a három anyuka sorba álltunk a két apuka pedig meglocsolt minket így mindketten hat tojással lettek hazdagabbak.
...
A következő pillanatban megint sötétség vett körül, aztán egy porszerű emberalak rajzolódott ki előttem. Gyönyörű nő volt, de látszott rajta, hogy régi korból való.
-Üdvözöllek Katheryn Ana Stark vagy inkább Katheryn Ana Soul, apai ágad anyai felmenői ősi családnevén, amit csak a nők kapnak meg-köszöntött elég furcsán-Az én nevem Katherina Soul az első Soul. Ezt a nevet még akkor vettem fel, mikor még fiatal voltam, de a szüleim már meghaltak.
-Elnézést, de nem tudom, hogy ki maga-néztem értetlenül.
-Az egyik ősöd vagyok. A Soul család a lélek erőt birtokolja, mint ahogy arra a nevünk is utal: Lélek. Azért jöttem, mert végre az erő visszatalált a választott birtokosához-mosolyodott el lágyan-de hogy értsd elmesélek egy történetet, de csak dióhéjban. A lényeg annyi, hogy volt egy férfi akibe beleszerettem, de a lelke romlott volt. Akkor még a család női tagjai látták az emberek auráját. Kerestem a megoldást, hogy hogyan menthetem meg, de csak a lélek követ találtam. Így hát útra keltem, hogy megszerezzem a követ, ezzel megmentve a szerelmem életét. A követ megszereztem, pontosabban a kő porrá hullott, a por pedig belém szállt a lélek erejével együtt. Sajnos mire visszatértem a szerelmem már halott volt. Fogtam magam és kiköltöztem az erdőben lévő kunyhóba. Ott gyászoltam a szerelmem terhesen, merthogy az indulásom előtti estét együtt töltöttük. A szülés közben pedig éreztem Priamusz jelenlétét, érintését, hallottam a hangját és láttam is, úgy láttam, ahogy most te látsz engem. Ez után vettem fel a Soul nevet. Onnantól kezdve pedig az erő vándorolt anyáról lányára, nagymamáról unokájára vagy éppen, dédnagymamáról dédunokájára, a lényeg, hogy a következő elsőszülött lányra. A többi lány pedig valamilyen más képességet kapott, mint például Sarah a természet erejét Steve felől. Sajnos a közvetlen elődöd a nagymamád hamarabb meghalt, mint ahogy te megszülettél volna így az erő visszaszállt a kőbe és máig arra várt, hogy visszatérhessen jogos birtokosához-fejezte be a történetet-Légy jó és bánj az erővel jól, mert akár egy rossz mozdulat egy ember életébe is kerülhet-odalépett hozzám és megölelt-Ha tanácsot szeretnél kérni, vagy csak találkozni egy régi szeretteddel, akkor meditálj és gondolj arra a személyre, személyekre és hidd el ott lesznek neked.
Miután ezt elmondta elköszönt én pedig frissnek es kipihentnek éreztem magam, így erőt vettem magamon és kinyitottam a szemem, de...
...De nem láttam semmit.
Sziasztok, tudom régen volt rész, de most itt van kettő is. Endgamegirl Miss_Eiffel Lady_Gwendolyn és remélem a többi olvasóm sem nyír ki a történtek miatt. Mindenkinek további jó hajnalt, reggelt, délelőttöt, delet, délutánt, alkonyatot, estét, éjjelt és éjfélt, ki melyik napszakban olvassa.
YOU ARE READING
Az erő visszatér (✔)
FanfictionMi lenne, ha Tony Stark-nak lenne egy bátya és annak a bátynak egy lánya? Vajon ismerné Tonyt, ki lenne az anyja? Rendes testvérek lennének-e vagy csak féltestvérek? Ha érdekel olvass bele és választ kapsz ezekre a kérdésekre.