11. Összetörtség

312 13 32
                                    

Pietro épp megcsókolta Sarah-t.

Kész ennyi volt, eddig bírtam, összetörtem. Ez a jelenet beleégett az agyamba. Amint megláttam mi történik és, hogy hol is történik úgy éreztem elvesztem. Szinte már csak ürességet éreztem és mérhetetlenül nagy fájdalmat.

Kiesett minden a kezemből és éreztem, hogyha nem támasztom neki a hátamat a falnak akkor összecsuklottam volna és úgy hullanék a földre mint egy rongybaba. A hangos puffanásra mind a ketten felém fordultak.

-Csillaglány ez nem az aminek látszik.....-próbált magyarázkodni Pietro.

-Te csak ne mondj semmit Pietro Maximoff-mondtam ki a nevét vészjóslóan.

-Ryni ez tényleg nem az aminek látszik...-próbált magyarázkodni Sarah is.

-Sarah Stark te inkább menj ki a szobából-néztem rá, de ő bentmaradt-Én már tényleg nem hiszem el, hogy az ember segíteni akar, beszél valakivel, hogy a másiknak jobb legyen erre az megsértődik és utána hagyja, hogy a másik pasija megcsókolja-nevettem fel hisztérikusan-de persze megértem, viszont most menj ki, mert nem akarom, hogy ezt halld-néztem Sarah-ra és végre kiment.

Ránéztem Pietrora és mindent kiadtam magamból(zene):

-Hogy tehetted ezt? HOGY? Pont akkor mikor a legnagyobb szükségem lenne rád-kezdek el sírni-Kevesebb mint egy napig voltam távol és te máris lesmárolod az unokatesómat. De tudod mi a legrosszabb az egészben? Az, hogy hagytam magam, neked adtam mindenemet, szó szerint mindenemet. A szívemet, a lelkemet és végül teljesen a tiéd lettem-rogytam térdre-Ahzt....Azt hittem, hogy akkor, azon a szilveszteri éjjelen megszűnnek a Sarah iránt táplált gyengéd érzelmeid, de úgy látszik tévedtem-próbáltam visszatartani a könnyeimet de nem ment-És ezeket pont most, pont ma kell megtudnom, amikor.....amikor...-nem tudtam befejezni, mert hangosan felzokogtam.

-Kat...

-AMIKOR AZ ANYÁM MEGHALT-ordítottam magamból kikelve és magzatpózban zokogtam tovább.

-Ryni...-jött közelebb.

-Engem te csak ne hívj Ryni-nek és ne becézgess. Mostantól vedd úgy, hogy nem is léteztem és nem is létezek-mondtam neki sírástól rekedt hangon-Soha többé nem akarlak látni Pietro Maximoff-mondtam neki ridegen, majd felálltam otthagytam mindent és elfutottam.

Ki a toronyból el New York-ból.

^E/3 szemszöge^

Pietro Maximoff csak áll ott megkövülten és nem tudja mi tévő legyen. Még azt se fogta fel, hogy mi történt pár perccel ezelőtt. A felismerés villámként hasít belé és az ő szemei is megtelik könnyekkel. Térdre borul és Katheryn ruháit magához szorítva sír, mert csak most fogja fel tetteinek súlyát és következményét, igaz nem teljesen, mert a legfontosabb következménnyel még nem szembesült.

Csak ül ott a földön, míg nem valaki benyitott.

-Hol van Ryni?-kérdezi Sarah félve és aggódva.

-Elment. Elment mert egy barom vagyok-öleli jobban a ruhákat-Hogy tehettem ilyet? HOGY?-kérdezi magától, de még is Sarah-ra néz-Megbántottam, jobban összetörtem, megcsaltam-ostorozza magát-Nem esz érdemelte volna-motyogja alig hallhatóan.

-Mi történt? Most láttam Kat-et kirohanni a toronyból-ront be a szobába Wanda, de mikor meglátja a testvérét a szája elé kapja a kezét-Mi tettél? MIT TETTÉL PIETRO MAXIMOFF??-kérdezi a hangját felemelve, ökölbe szorított keze remegnek a dühtől.

-Összetörtem, megcsaltam, semmibe vettem és összetiportam az érzéseit, pedig ő bízott bennem, szeretett, védett, számított rám én pedig cserben hagytam-csuklik el a hangja-nem ezt érdemelte-suttogja.

Pietro, a torony béli összes embertől megkapta a a fejmosást. Úgy érezte Tony-é volt a legrosszabb, hiszen Katheryn apja halála óta apja helyett apja Kat-nek, és igaz mióta kiköltöztek Londonba nem látta őt annyiszor, de mióta visszajött a kapcsolatuk újra olyan erős lett mint régen. Ezért érthető, hogy miért akadt ki annyira nagyon Antony Howard Stark.

.........

Miután Katheryn kifutott a toronyból, elment a mágushoz és egy átjáró segítségével újra Londonban találta magát. Tudta csak egy emberhez mehet. Ez az ember pedig nem más volt mint.....



Sziasztok! Tudom régen volt rész és sajnálom, igyekszek több részt hozni. Endgamegirl remélem tudtál belőle ihletet meríteni.

Az erő visszatér (✔)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora