1. Találkozás

1.3K 63 32
                                    

Elindultam az épületbe. Köszöntem a recepciósnak, majd beszálltam a liftbe. Nagyából kiszámoltam, hogy a terasz rész a 34.-en van, ezért rányomtam a 34-es gombra. Amikor kinyílt az ajtó kiléptem és majdnem fellökött valami vagy inkább valaki, aki olyan volt mint a szél, de még is erősebb volt, mint egy erős szélvihar.

-Hé szélember! Máskor jobban is figyelhetnél!-kiabáltam el magam abba az irányba, amely felől sejtettem.

-Ó elnézést, biztos eltévedtél az állásmegbeszélések a 20.-on vannak-mondta gúnnyal a hangjában

-Nem állásmegbeszélésre jöttem te tökfej, hanem a nagybátyámhoz-jelentettem ki.

Kezdte felhúzni az idegeimet és ha valaki felhúzza az idegeimet annak nincs jó vége.

-És ki is a nagybátyád?-kérdezte felvont szemöldökkel.

-Antony Edward Stark-amikor meghallotta féloldalas mosolyra húzta a száját.

-Tony Starknak már itt tartózkodik az unokahúga Sarah Stark az anyukájával-mondta.

-Nem is tudtam, hogy Tammy is itt tartózkodik-gondolkodtam el-Lexxie is itt van?-kérdeztem.

-Honnan tudsz te ennyit a Stark családról?-kérdezte gyanakodva.

-Mondtam már, hogy Tony a nagybátyám. Tony és Tammy bátya az apám, aki már meghalt.

-De nekik nincs is bátyjuk-vált komorrá az arca-na most szépen velem jössz-azzal karon ragadott és elfutott velem, alig volt időm megfogni a bőröndöm.

Ha jól számoltam akkor olyan három-négy emeletet futott(unk) lejjebb.

-Mr Stark elkaptam egy betolakodót-kiabálta el magát, erre mindenki bejött a-szerintem-nappaliba.

Körbenéztem az ismerős és új arcokon. Az ismerősökön meglepődöttség, az újakon pedig óvatosság és gyanakvás.

-Hullócsillag te hogy kerülsz ide?-ölelt át Tony.

Igen, Hullócsillag. Ezt a nevet még kiskoromban kaptam apától, mert mindig azt mondta, hogy olyan fényesen ragyogok mint egy csillag, de mivel Stark vér folyt az ereiben nem volt elég neki csak a csillag elnevezés, és azóta rámaragadt ez a becenév.

-Anya valahogy elvesztette az erejét és megkért, hogy vigyázzak a földre és majd később más univerzum beli bolygókra is-öleltem vissza, majd Tammy nénit és Steve-et is, aztán találkozott a tekintetem Sarah-éval és visítva öleltük meg egymást.

Az erő visszatér (✔)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora