~június 20.~
Hát eljött ez a nap is. Életem talán legboldogabb napja. Itt állok az oltár előtt mellettem Pietro Szélsrác Maximoff.De kezdjük onnan, ahonnan elkezdtük szervezni a család női tagjaival az esküvőt.
Miután a lányok kifaggattak, másnap el is kezdtük a szervezést. Nagyon élveztem a szervezést. Igaz a díszítésben nem nagyon engedték, hogy részt vegyek, mert meglepetés akartak, de nagyon szép lett. A tortát együtt sütöttük, természetesen Lexxie csak nézte.
Az elején ruhaválasztásra is elrángattak a lányok, de már tudtam, hogy mit fogok viselni: az anyukám ruháját egy kicsit átalakítva. A lányoknak viszont szívesen segítettem a ruhaválasztásban. Lexxie és Sarah ruhája nekem nagyon tetszett. Rózsaszín, ujjatlan ruha, aminek a feslőrészén van egy plusz réteg rózsaszín csipkeháló, ami a derék résztől a nyak részéig tart. A nyak rész egy egyszerű kör, amit be lehet csatolni hátul. A ruha háta kivágott. Wanda ruhája egy ugyanolyan ruha mint a lányoké csak arany színben.
Wanda lett a tanúm, a két uncsim pedig a koszorúslányaim. Nyoszojólányt nem választottam. A gyűrűhordozó(hozó?) Natasha lett. Végül Tony fog kísérni az oltárhoz. Először bevallom Siriusra gondoltam, de végül elvetettem ezt az ötletet, mert így is fájdalmas lesz látnia, ahogy egybe kelünk Szélsráccal.
A vendéglista igen rövid lett. Csak a Bosszúállók, Lily, Sirius, Remus, Loki(Lexxi és Sarah kísérői) és Rambea-ék kerültek fel rá. Két hellyel több volt, mert egy-egy széket, anya és apa emlékére raktunk ki az első sorba. Ha rájuk gondolok a szemem még mindig bekönnyesedik.
...
A lánybúcsúm nagyon jó volt. Először a fiúkat elzavartuk itthonról-nem mintha ők nem tartottak volna legénybúcsút-majd fogtuk magunkat és kimentünk a kertbe a medencéhez. Pontosabban a többiek fogták magukat és kivittek a medencéhez, majd beleraktak egy nagy úszógumiba, ami a vizen lebegett. A többiek körém gyűltek, majd elkezdtek forgatni. Nevetve mondtam nekik, hogy hagyják abba, de mintha meg se hallották volna.
Ezután a parthoz tolták a gumit és amíg elmúlt a szédülés addig ők elbújtak a kert és a ház különböző pontjain. Miután magamahoz tértem elkezdtem őket keresni. Akit megtaláltam az volt a büntetése, hogy innia kellett egy felest. Természetesen jó öreg almapálinka volt a pohárban.
Ezekután elmentünk lezuhanyozni és átöltöztünk száraz ruhába, ami a pizsamánk volt. Én-a hagyományok szerint-egy zöld hálóinget vettem fel. A nappaliban találkoztunk, ahol a földön egy puhe puha szőnygre körbeültünk. Középen sok ital és kaja volt. Elkezdtünk felidézni emlékeket és ha egy kínos történet jött elő akkor ittak a többiek.
A hangulat nagyon jó volt, főleg mikor Lexxie beindított (legfőképpen magyar)mulatós zenéket. Felálltunk és elkezdtünk táncolni. Nevetve pörgettük meg a másikat és ha valaki elesett-na vajon ki?-akkor felráncigáltuk a földről és elkezdtünk vele ugrálni. Tánc közben elmondtam a lánybúcsú fogadalmam és tánc után pedig aláírtam az oklevelet.
Zárásként befontuk, behajcsavaróztuk egymás haját, éjjeli arcpakolást raktunk fel és mindenki az én-és pietro-szobámba gyűlt, hogy együtt aludjunk. Utoljára még elmondtak a lányok egy-egy jókívánságot a jövőre nézve, majd lefeküdtünk aludni.
...
Reggel korán keltett a lánycsapat, hogy elkezdjük a készülődést az esküvőre. Ami vigasztalt az az volt, hogy az ágyba kaptam a reggelim.
Egész délelőtt a lányok ide oda rohangáltak, én pedig egyre idegesebb lettem. Tudtam, hogy ezt akarom, de féltem, hogy Pietro meggondolja magát. A többiek próbálták elterelni a figyelmem azzal, hogy meséltek nekem és beszélgettek velem. A hajam gyönyörű lett. A lányok csináltattak nekem egy eszméletlenül szép fejdíszt, amin rajta van a nap, a hol és a csillagok. Ehhez a fejdíszhez kötötték a fátylam. Kevés smink volt rajtam, csak egy kevés púder, szempillaspirál és rúzs. Utolsónak a ruhát vettem fel.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az erő visszatér (✔)
Fiksi PenggemarMi lenne, ha Tony Stark-nak lenne egy bátya és annak a bátynak egy lánya? Vajon ismerné Tonyt, ki lenne az anyja? Rendes testvérek lennének-e vagy csak féltestvérek? Ha érdekel olvass bele és választ kapsz ezekre a kérdésekre.