~Február 14~
Elég különös álmom volt. A furcsa az, hogy ez az álom már két hete kínoz, pontosabban február elseje óta. Az nap minden szokásos kerékvágásban zajlott, felkeltem, reggeliztem, csipkelődtünk egymással Pí-vel, olvastam és este megnéztünk egy filmet. De mikor a filmnek vége lett és én már félálomban voltam: Szélsrác eltűrt egy tincset az arcomból, megpuszilta a homlokomat majd lágy hangon a fülembe suttogta, hogy jó éjt. Azóta minden héten legalább háromszor álmodok róla. Mindig más a szituáció, de a vége az mindig egyezik: MEGCSÓKOL.
Február 14 ez az egyik nap a kettő közül, amikor nem kelek korán. Amikor minden évben ágyba hozzák a reggelim és mindig valamilyen különleges ébresztés kapok.
Elmerültem az álmom szépségében, majd egyszer csak azt éreztem, hogy valaki simogatja az arcomat.
-Kelj fel Hullócsillag, mert ma van a...
-Hagy aludni apu-szakítottam félbe, majd a fejemre húztam a takarót.
-Naa, ébredj fel, hisz ma a te napod van-suttogja valaki a fülembe.
Túl ismerős a hangja. Számomra mámorító, a lehelete csikizi a bőröm és a biztonságérzet, amit nyújt.
-Csillag-ejti ki a nevem lassan, majd homlokon csókol.
Nyújtózkodok egy nagyot, majd kinyitom a szemem. Ahogy sejtettem az ágyam mellett Szélsrác guggolt.
-Jó reggelt-köszön lágy hangon.
-Neked is jó reggelt-pislogtam rá álmosan, közben egy reggeli fáradt mosolyra húztam a számat.
-Boldog szülinapot Fénylány-puszilja meg megint a homlokomat.
^Pietro szemszöge^
Olyan gyönyörű. A básonyos barna haja, azok a barnás-zöldes szemek, amikben mindig elmerülök, mert mintha csak egy vizet néznék, az alkata, az idomai, a hangja, a nevetése, a viselkedése másokkal szemben: kedves, gondoskodó, de visszaszól bárkinek, aki leszólja őt vagy a családját, benne van a vitákban és általában ő nyeri meg, de ha egy Stark vita alakul ki ott már kétséges. Erős, magabiztos, de belülről mégis érzékeny. Megtiszteltetésnek érzem, hogy megmutatta az érzékeny, "sérült" oldalát. Ha erre gondolok egy kicsit elszomorodok, de amúgy az egész testet elönti a melegség.
Ha megtudom nevettetni vagy csak felvidítani nekem már az maga a boldogság.
Ha szomorú én is szomorú leszek, mert belülről fáj látnom, ahogy rosszul érzi magát és belülről szenved.
Imádom az esti filmezéseinket, azt hogy mikor fáradt és nem tud átmenni a szobájába, akkor hozzám bújva alszik vagy ha a szobájában vagyunk és el akarok menni rászorít a kezemre, ezzel arra késztetve, hogy maradjak mellette. Az ilyen pillanatok a legszebbek, mikor békésnek láthatom az arcát, mikor átölel és nem enged el, mikor körbeöleli a karom és azt használja alvókának, mikor már lejjebb csúsztam és a fejét a mellkasomon pihenteti vagy belefúrja. Ezeket a pillanatokat semmiért sem cserélném el, talán az életéért.
Igen bevallom szerelmes lettem ebbe az őrült, energiabomba, kedves csajba. Szerelmes lettem Kathryn Ana Stark-ba.
Ma van a szülinapja és azt akarom, hogy minden csodálatos legyen. Reggel én keltem fel elsőnek, ami nagy szó. Kimentem a konyhába és írtam egy üzenetet, hogy elmentem a boltba és várjanak meg.
Amint kiértem az épületből gyorsan kezdtem el szedni a lábaimat. Már egy héttel ezelőtt voltam egy ékszerkészítőnél, hogy csináljon nekem egy olyan medált, amiben jelen van a hullócsillag és a szél. Másnap mondta, hogy van pár tervrajza. Bementem és kiválasztottam a lehető legtökéletesebbet. Mára elkészült és nagyon remélem, hogy tetszeni fog Ryni-nek. Mikor odaértem, megköszöntem és kifizettem és ezt most saját zsebpénzből, nem pedig a Tony-tól kapott hitelkártyáról.
Visszafele gyorsabban szedtem a lábaimat, mert én akartam felébreszteni a gyönyörűségemet. Szerencsére a többiek a konyhában voltak. Nat éppen egy tálcára készített reggelit, a többiek pedig az asztalnál ültek és falatoztak.
Megragadtam az alkalmat és benyitottam szívem hölgyéhez. Odamentem az ágyához, majd megsimítottam az arcát.
-Kelj fel Hullócsillag, mert ma van a...-szülinapod.
Fejeztem be magamban, mert közbeszólt.
-Hagyj aludni apu-húzta a fejére a takarót.
Ezen elmosolyodtam, ugyanakkor el is szomorodtam, mert sajnáltam, hogy ezen a napon, nem lehet itt az apukája.
-Naa ébredj fel, hisz ma a te napod van-suttogtam a fülébe, hátha így nagyobb a hatás.
-Csillag-mondom ki becenevét és homlokon csókolom.
Tudom nem kellene, hisz nem vagyunk együtt, de nem bírtam ki. Erre a cselekedetemre kinyitotta a szemét.
-Jó reggelt-köszöntem neki, az ágy mellett guggolva.
-Neked is jó reggelt-pislogott rám álmos szemeivel és egy reggeli álmos mosolyra húzta a száját.
-Boldog szülinapot Fénylány-puszilom meg megint a homlokát, majd kopogást hallunk.
A kopogás után rögtön be is nyitnak a többiek, a Happy Birthday to You-t énekelve.
-Boldog szülinapot-mondta a végén mindenki engem is beleértve.
-Itt is a reggelid-adja oda Nat a tálcát rajta a reggelivel.
-Köszönöm-mosolyog édesen Kat.
Ezek után még beszélgettünk miközben Ryni evett. Bevallom lopkodtam a reggelijéből és ha észrevette fejbecsapott. Miután befejezte a reggelit mindenki kiment. Majd egészen vacsoráig nem láttam.
^Kathryn szemszöge^
Felköszöntöttek szülinapom alkalmából, majd a lányok elrángattak csajos napot tartani. Egész nap vásároltunk, elmentünk megnézni a Jégvarázs kettőt, ebédeltünk és kozmetikushoz is elrángattak. Mire hazaértünk vacsorára hulla voltam.
Vacsora után elvonultam a szobámba, hogy lepihenjek, de még mielőtt lefeküdtem volna aludni kimentem az erkélyre megnézni a csillagos eget.
^Pietro szemszöge^
Láttam, hogy vacsora után Ryni elvonul a szobájába. Vártam egy kicsit majd benyitottam és a balkonján találtam. Odaálltam mellé majd magam felé fordítottam.
-Drága Kathryn, még két és fél évvel ezelőtt kiléptél azon a lift ajtón én pedig majdnem fellöktelek. Először azt hittem, hogy csak egy gyakornok vagy és nem hittem neked mikor azt mondtad, hogy a Stark család rész vagy, mert nagyon kevés szó esett rólad és mióta Wandával itt vagyunk nem voltál még itt. A gyakornok után azt hittem, hogy kém vagy, de mikor mindenkit megölelgettél és még Tony-nak is könnybe lábadt a szeme, tudtam jól, hogy igazat mondtál-elővettem a dobozt, amiben a nyaklánc rejlett.
-Nem akartad elmondani a neved hiába kérdeztem, mindig csak azt felelted: ,,Egy nevet tudni hatalom." Nem értettem miért mondtad és valójában még most sem értem teljesen. A lényeg az, hogy rengetek mindenen keresztülmentünk: a viták, a filmezések, a kajacsaták, egymás megviccelései és ami a legjobban összehozott minket; a Sarah-ról való gondoskodás abban a félévben-letérdeltem elé és megfogtam mind a két kezét, úgy néztem a szemébe.
-Nem tudom hogyan és azt se, hogy miért, de azt tudom, hogy ennek így kellett történnie, hogy beléd szeressek-nyitottam ki a dobozt, amiben a lánc volt a medállal rajta: egy hullócsillag, amit a szél tart fönt, hogy le ne essen. Itt már záporoztak a könnyeim-Leszel a barátnőm?
KAMU SEDANG MEMBACA
Az erő visszatér (✔)
Fiksi PenggemarMi lenne, ha Tony Stark-nak lenne egy bátya és annak a bátynak egy lánya? Vajon ismerné Tonyt, ki lenne az anyja? Rendes testvérek lennének-e vagy csak féltestvérek? Ha érdekel olvass bele és választ kapsz ezekre a kérdésekre.