^E/3 szemszöge^
Katheryn megérkezett Londonba, ahhoz az egyetlen személyhez akire most számíthat. Bekopogott az ajtón és várta, hogy kinyissák neki.
-Kathy!-ölelte magához a férfiú- Hát te?-kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-Szia Sirius-szipogta és szorosabban ölelte magához, fejét a nyakhajlatába fúrva elkezdett sírni.
-Hé, mi a baj?-kérdezte aggódva Sirius, miközben Ryni hátát simogatta.
A kérdés hallatán Kat még jobban sírt és csak a fejét rázta, hogy kimenjenek belőle a rossz emlékek és azt kívánta ez bárcsak egy rossz álom lenne.
Sirius látva azt, hogy a lány összetört, majd meghasadt a szíve. Elengedte a lányt, majd mennyasszony pózban bevitte a házba, lerakta a vendégszobai ágyra. Várta, hogy a lány befejezze a sírást, közben pedig nyugtató szavakat suttogott a fülébe és magához ölelve a hátát simogatta. Ryni végül megnyugodott, de el is aludt. Őt követte Sirius is.
Másnap reggel Sirius korán kelt, ami nem megszokott tőle. Lement a konyhába, csinált reggelit, majd felvitte az alvó lánynak. Nem volt szíve felébreszteni, így csak odaült mellé és kisimított egy kósza tincset az arcából. Nézte a lány-még alvás közben is gondterhelt, de még is sima-arcát és azon gondolkodott, hogy mi történhetett vele.
Elbambulhatott, mert mát csak arra eszmélt fel, hogy a lány nagyot nyújtózkodva ébredezik.
-Jó reggelt-köszönt kómásan Kathy.
-Neked is, hoztam reggelit-tartotta fel a tálcát.
-Köszönöm-nyomott puszit a férfi arcára.
-Szívesen-húzódott közelebb Sirius Ryni-hez és nekiláttak a reggelinek.
Reggeli után beszélgettek. Ryni elmondta mi történt attól kezdve, hogy elutazott Londonba az egészen addig, amíg vissza nem tért. Sokat sírt közben, de jól esett neki, hogy kiadhatta magából minden sérelmét.
Az elkövetkezendő napokban megszervezet a temetést. Mikor eljött a temetés napja ott állt az anyja sírjánál. Csak a családját hívta meg és a szűk baráti kört, akik szinte családtagnak számítottak. Ott voltak elsősorban a Starkok, a bosszúállók, Maria (Carol legjobb barátnője) a lánya Monica Rambeau és Kat oldalán Sirius. A temetésen minden rendben ment, utána pedig Ryn fogadta a részvétnyilvánításokat a Stark család több tagjával. A temetés és a részvétnyilvánítások előtt, Katheryn és Sarah megbeszélték a dolgokat, mert tudták, hogy a egy fiú miatt nem érdemes rosszban lenniük, így a temetés alatt a három Stark lány egymás vállán sírt.
Azonban a temetés utáni reggelen-miután este rátört a szomorúság és megint álomba sírta magát-reggeli készítés közben elájult.
*eközben New York-ban*
A Bosszúállók csapatából mindenki szomorú volt. A Stark család tagjai gyászolták a halott családtagjukat a többiek pedig a barátjukat.Miután visszatértek a temetésről talán még szomorúbb volt a hangulat mint előtte, mert nem csak a halálhír állt a szomorúság hátterében, hanem egy olyan ember elvesztése is, aki színt hozott a mindennapokba, segített ahol tudott, de még is makacs, önfejű és valamennyire egoista is volt egy Stark-hoz illően. Az, hogy Katheryn elment-nem csak a toronyból, de még az országból is-mindenkit rosszul érintett, de az, hogy látták ilyen összetörten még jobban megrázta őket. Peresze ezeken a dolgokon kívül is mindenkinek megvolt a saját baja, de valahogy ez a kettő volt a legsúlyosabb mert mindenkire hatott.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az erő visszatér (✔)
FanficMi lenne, ha Tony Stark-nak lenne egy bátya és annak a bátynak egy lánya? Vajon ismerné Tonyt, ki lenne az anyja? Rendes testvérek lennének-e vagy csak féltestvérek? Ha érdekel olvass bele és választ kapsz ezekre a kérdésekre.