Nem láttam semmit.
Legalább is addig, amíg hírtelen világosság lett. Kellett párat pislognom míg kitisztult a kép, de továbbra is homályosan láttam. Egy homályos alak lépett be a szobába.
-Ryni?-a hang irányába fordítottam a fejem, de nem tudtam rendesen kivenni, hogy ki is az, aki hozzám szólt-Hát felébredtél-vált síróssá a hangja.
-Tony?-kérdeztem rá.
-Én vagyok az-simított végig az arcomon, majd megölelt.
Esetlenül visszaöleltem.
-Mi történt?-kérdeztem, miközben a fejét tapogattam.
-Csak annyit tudunk, hogy annál a Black fiúnál voltál Carol temetése előtt és után is. Sajnos a temetést követő reggelen elájultál és majdnem meghaltál. A mágus segítségével érted mentünk és két hetet voltál eszméletlen, míg most fel nem keltél-mondta el a történteket, közben megsimította az arcom.
Könnyes szemmel hallgattam majd magamhoz szorítottam. Gyengéden visszaölelt, majd homlokon puszilt.
-Padrino kérlek vizsgáld meg a szemem, mert egyenlőre még minden homályos és attól félek, hogy tovább romlott a szemem-kértem meg a keresztapám és egyben nagybátyám.
-Persze kis Hullócsillagom-nyomott puszit a fejemre.
Megvártam míg Tony megcsinálja a vizsgálatot-más választásom nem igen volt-közben pedig azon gondolkoztam, hogyha romlott a szemem, akkor mostmár állandóan hordanom kell majd a szemüvegem.
-Meg van az eredmény-szólt Tony-Tényleg romlott a szemed, nem is keveset, így muszály hordanod a szemüveged. Persze a lencsét ki kell majd benne cserélni...
-köszönöm-fordítottam a fejem a hang irányába-A lencse cserét megoldom, csak annyit kérek, hogy a teteje a lencséknek legyen mágneses, a régi lencsét majd odaadom és az alapján kéne majd az új-nyújtottam a kezem, hogy fogja meg.
-Rendben-fogta meg a kezem.
-Ne aggódj, mostmár itt vagyok, visszatértem és nem is megyek sehová-szorítottam meg a kezét nyugtatólag.
-Most örülök, hogy nem látsz, mert így nem látod a könnyes szemem-nevetett fel, majd adott egy csókot a homlokomra-Beküldöm a lányokat. Nagyon aggódtak érted, persze mindannyian aggódtunk, de Sarah-t és Lexxie-t viselte meg látszólag a legjobban. Na mostmár tényleg szólok neki, hogy ne várjanak tovább.
Hallottam a távolodó lépteket, majd az ajtócsukódást. Úgy egy öt perccel később pedig megint ajtóhangot.
-Ryniiiiiii-hallottam a kiáltást majd azt éreztem, hogy két oldalról összenyomnak egy-egy öleléssel.
-Lányok-öleltem vissza őket könnyes szemmel.
-Már azt hittem, hogy téged...hogy téged is...-hallottam meg Sarah sírós hangját.
-Erre ne is gondolj. Itt vagyok és itt is maradok-fordultam felé és-elég ügyetlenül-megsimítottam az arcát.
-Itt van a szemüveged, Apu leküldte-adta a kezembe Lexxie.
-Köszönöm-fordultam most felé.
Megfogtam a szemüveget és kitapogattam az alját. Megfogtam két oldalt az egyik lencsét majd lefele húztam, ezt megcsináltam a másik lencsével is.
-Légyszives valamelykőtök lerakná ezt az asztalra-emeltem fel a lencséket.
-Persze-vette át Sarah.
-Köszönöm.
Még beszélgettünk a lányokkal. Tammy, Steve, Natasha, Wanda, Bruce, Clint, és még Vízió is bejött. Miután mindenki kiment elaludtam.
...
Később arra keltem, hogy valaki bejön, de nem nyitottam ki a szemem.
-Bár nem hallod, amit most mondok, de szeretném elmondani neked. Örülök, hogy magadhoz tértél. Nem tudom mi lett volna velem, ha nem éled túl-vált síróssá a suttogása-Tudom, hogy megbántottalak, összetörtem a szíved és megérdemeltem azt, hogy elhagytál. Sajnálom, hogy megcsókoltam Sarah-t, sajnálom, hogy nem mentem utánad, de legjobban azt sajnálom, hogy mindez akkor történt, amikor a legnagyobb szükséged volt rám-simított végig az arcomon-Lehet sose fogsz nekem megbocsátani, és nem a csók miatt, hanem azért, mert miattam kerültél ide. Majdnem meghaltál miattam-éreztem egy könnycseppjét az arcomon-Remélem majd egyszer megbocsátasz nekem, elnyerem megint a bizalmadat és méltó leszek a szeretetedre-hajolt le, majd gyengéd csókot lehelt a homlokomra, megsimította az arcom, majd kiment.
Könnyes szemmel aludtam el újra, Pietro-val és egy barna hajú-aminek egy tincse hidrogén szőke-kislánnyal álmodtam.
ESTÁS LEYENDO
Az erő visszatér (✔)
FanficMi lenne, ha Tony Stark-nak lenne egy bátya és annak a bátynak egy lánya? Vajon ismerné Tonyt, ki lenne az anyja? Rendes testvérek lennének-e vagy csak féltestvérek? Ha érdekel olvass bele és választ kapsz ezekre a kérdésekre.