-JINHEE'S POV-
Dear Jinhee,💜
Aku tau cara aku ni klise guna surat bagai. Tapi, aku tetap nak luahkan jugak. Em, aku nak minta maaf kalau ayat aku ni tak sampai ke hati kau, but i try my best!
Aku cuma nak cakap, terima kasih sebab jadi sebahagian daripada hidup aku. Sejujurnya dalam pemikiran aku, tak pernah terdetik pun kita berdua akan jadi macam ni.
Sebab yela, kita berdua selalu gaduh macam budak tak matang. Hanya disebabkan sifat degil aku yang suka menghilang masa dekat perhimpunan, perang dunia dekat sekolah terus bermula sebab pergaduhan kita. Haha, dan masa tu mesti kau cari aku sekeliling sekolah untuk pulas telinga aku je.
Aku terharu dengan usaha kau nak bercakap dengan aku walaupun aku layan kau teruk. Ya, aku tahu itu semua amanah daripada Cikgu Dongwook but still, aku rasa happy sebab kau masih nak jalankan amanah tu dan sanggup hadap perangai aku ni.
Sejujurnya, aku cepat menyampah dengan orang macam kau, mudah terasa dan sebagainya. Tapi, kehadiran kau dalam hidup aku membuatkan pemikiran aku berubah ke arah lebih positif. Sebab apa? Kau banyak memberi perubahan dalam diri aku yang ni.
Aku sombong, kau peramah.
Aku degil, kau bertanggungjawab. (sikit laaa hihi)
Aku kejam, kau ada pure heart.
Bak kata Taehyung, kita berdua dapat belajar untuk saling memahami.Tak lupa jugak kau adalah orang pertama yang buat aku tersenyum secara ikhlas dekat sekolah tak guna tu. Looking at your childlish attitude once for a day are enough to bring me happiness in a whole day.
That's why we are purefect for each other, baby♡
I just can't describe how much I love you, missing you everyday and everytime, but..what can I only do is show it trough my action.
YOU ARE READING
[C] ✩Trust (믿음)✩ » Jungkook
Fanfiction●Jeon Jungkook Fanfiction● "Kepercayaan adalah salah satu kunci untuk hubungan yang kekal lama." ※start : 28/11/19 ※end : 26/12/19 ★target : at least 2K views and 1K votes√ ♡Highest Ranking : #228 IN FANFICTION