Am...

40 3 0
                                    

De unde am început și unde am ajuns.Cu cine am început și cu cine am ajuns la acest final.Am început împreună,dar,dar acum nu mai ești aici.Nu mai ești de mult timp.Nu știu pe unde ai rătăcit,la alt capăt de drum,cred.Nici nu cred că m-ai însoțit până aici,o fi fost doar umbra ta.
M-am uitat de mii de ori înapoi,poate te văd,poate mă ajungi din urmă.Dar...nu,în zadar.M-am uitat și înainte,crezând că poate mă aștepți la un capăt de drum,cerându-ți iertare că nu m-ai așteptat.Dar nu.Nici lângă mine nu ești.M-am uitat și în stânga și în dreapta.Nu ești nicăieri.Am ochii plini de lacrimi și brațele goale de tine.
Acum realizez,după atâta timp,după atâtea dezamăgiri,că tu...Da,tu ești un singur lucru,fie trecutul meu care mă urmărește acum,în prezent,fie prezent meu le care nu vreau să-l fac trecut.
Nu cred că voi ști vreodată.Degeaba stau lângă telefon,așteptând poate să sune.Un semn,o minune.Aștept să suni.Oare va suna?Oare va veni?Aștept un străin care mi-a fost atât de drag.Degeaba!
Voiam să te aud,să știu ce faci,dacă ești bine.Așteptam să-mi spui că totul va fi bine și că nu s-a terminat așa.Că nu ma vei lăsa niciodată,așa cum mi-ai promis,că îți lipsesc.Ce ridicol a fost.Am așteptat atât de mult să se întâmple o minune.Probabil că nu am avut noroc.Mai am multe de spus.Atât de multe.Și nu am să te uit niciodată.Te voi păstra în inima mea ca fiind...nu mai contează asta,nu pentru tine.Mi-ar fi plăcut să fi rămas,să mă suni,să-mi ceri un sfat,să-mi mai povestești câte ceva.Dar va rămâne doar o dorință,un vis,și-mi va trece.Acum doar în vise ,dorințe și promisiuni nevăzute mai suntem amândoi,pentru că,cică,realitatea e mult prea crudă.Dar o suport singură.Am avut atât de mare nevoie de tine,să mă ajuți să trec peste toate.Ce tot spun?Trebuie să fac față singură acestei dureri.Trebuie să-mi șterg lacrimile și să merg mai departe.Fără tine.Nu îmi pare rău că te-am plăcut,că te plac,că am încercat să dau ce a fost mai bun și mai frumos,mai pur,mai sincer.Eu măcar am reușit să țin cu adevărat,să plac,să am sentimente reale cu tot sufletul,cu toată inima,și cu toată mintea și cuvântul.Eu măcar am reușit,în schimb tu doar ai mimat.

Străinul meu bine cunoscutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum