În această agitație a lumii se întâlnesc două jumătăți - El și Ea și au propriul scenariu de dezvoltare al relației.Apar momente de neînțelegere,nemulțumiri,impas,momente în care apare prea multă gândire,de calm,momente în care o scrisoare prea lungă și plină de afecțiune,care și ea poate fi inutilă sau nu,poate ajuta sau nu.Există momente și momente...asta e...
Dar oare,iubirea nu mai este?E trist.Nu spune nimic!
Sufletul meu nu știu dacă e gol sau nu.Oricum visele erau spulberate deja,în iubire și în chestii de genul ăsta nu am crezut niciodată.O să privesc în jur,pentru că știu - cândva am fost fericiți.M-ai iubit?Mda,fiecare iubește în felul lui.N-are rost să vorbim de supărare.Dar de sentimente?Mai ales de cele care n-au putut fi salvate?Măcar să iertăm faptul că nu le-am salvat.Un fir intact e bun,dar un fir pe jumătate?Dar firul rupt care poate fi sau nu lipit?Câte au fost bune între noi,câte și mai câte.
Fiecare om are calități și defecte,indiferent dacă acestea sunt manifestate prin lucruri,stări,fapte,vorbe sau chiar alte persoane din jur.Eu țin și la defectele tale,îți dai seama?
Ești o persoană deosebită,fără îndoială.Ai lăsat ditamai semnul cald în sufletul meu.Fericire ce ești!Știi că mereu îți doresc numai fericire.
A sosit momentul să ascultăm sincer inimile noastre,jur că vreau să găsim fericirea împreună,nu separat.Știu că amândoi am făcut greșeli,dar am trecut peste ele.Sper ca dragostea să domine în noi,să fim fericiți împreună,să ne bucurăm din nou.Merităm!Știi,timpul petrecut împreună,noi doi,eu alături de tine și tu alături de mine este plin de momente pozitive și mi le amintesc cu mare drag.Atâta bucurie,atâtea sentimente,atâta culoare,atâta bine!
Nu vreau să te pierd,nu vreau să ne pierdem.Vreau să fim împreună,nu vreau să ne învinovățim unul pe altul,să ne fim alături,așa diferiți și frumoși cum suntem.Nu vreau să fim străini ,nu vreau să ne apropiem de statutul ăsta.Binele care ne-a legat cândva va rămâne în memoria mea.