Am avut multe defecte,știu,dar am am avut totuși și câteva calități,sper.Dar tu,ai trezit un suflet pe care niciodată nu l-am avut și poate uneori n-am știut să-l exprim în fața ta.Îndreaptă-ți umerii,capul sus,bine?Ai grijă de tine,mulțumesc pentru clipele frumoase pe carele-am petrecut împreună,sper că amândoi am fost fericiți ,dacă ții la mine,nu suferi.
Prima dată când te-am cunoscut nu am crezut că voi fi în stare să te plac,nu credeam că vei fi atât de important pentru mine,nu credeam că sunt în stare să simt așa ceva.
Momentele petrecute împreună sunt în colecția cu amintiri prețioase.Aș vrea să le înregistrez ca să le pot revedea în amănunt,așa cum le țin minte și așa cum s-au întâmplat.
Ai fost unul dintre motivele mele de bucurie,chiar dacă nu ne îndreptăm unul spre altul,chiar dacă nu am fost tot timpul unul lângă altul,amintirile noastre vor fi lumina care ne va călăuzi prin întuneric.Sufletul?Acum gol...Nu vreau să mai pierd.Sper că ne vom revedea cândva.Vreau să-ți revăd zâmbetul,vreau să te cunosc din nou,să mă strângi la piept încă o dată,să-ți simt parfumul,să-mi mângâi părul încă o dată,să mă protejezi,să te uiți din nou la mine cu acei ochi ,să te simt lângă mine și tu să mă simți lângă tine.Știu că nu vei putea niciodată să împărtășești sentimente,nu mă uita.Am trecut cu tine prin toate cele patru anotimpuri care au avut și ele iluziile lor.Deja m-am prins de niște lucruri dar întreb,ți-a fost bine alături de mine?Asta nu te pot învăța,doare,și încă foarte tare.E rău să ridici omul până-n slăvi și apoi să-l izbești de pământ.Vreau doar să ne cerem scuze pentru că nu am reușit să ne facem fericiți și să ne oferim reciproc tot ce am avut nevoie.Fii cinstit în primul rând cu tine,căci la oameni străini nu se uită așa cu ochii cu care mă priveai tu și niciodată nu te vor atinge faptele sau cuvintele celor care nu contează deloc.
Tu,anume tu,nu altul.Dacă vei ajunge vreodată să-ți pară rău,ține minte...Noi singuri ne facem viitorul și totul depinde doar de noi.A fost mai mult alegerea ta,au fost mai mult și mai multe alegerile tale.Vreau să conștientizăm ce nu e corect.Chiar dacă am spus că tot ce mai simt nu e la fel,a fost o modalitate de a te atinge măcar cu ceva.