Kerusi Tzuyu ditendang dari belakang. Tzuyu pura-pura tak layan bengang dia dengan JungKook dari tadi menendang.
"Woii. Minah sengal."panggil JungKook sambil menendang.
"Kau nak apa mamat poyo?"soal Tzuyu geram sertakan jelingan dia.
"Nak kacau kau lah."terus buku sains dari beg Tzuyu diambil.
"Woii,,buku aku. Bagi balik. Jangan sampai aku bagi kau penumbuk sebijik."kata Tzuyu dengan ganasnya. Lahaii,,pompuan pun ganas.
"Well. Aku tak bagi."terus dia buang buku sains Tzuyu keluar tingkap. Mata Tzuyu membulat. Luar tingkap woii?!!
"Tak gune kau setan."marah Tzuyu dan terus ambil buku sains JungKook.
"Kau buang buku aku dan sekarang aku pun sama."terus dilemparnya keluar tingkap buku sains JungKook.
"Woii,,sengal punya minah. Nak kene kau ni an."JungKook terus tarik hujung rambut Tzuyu dengan kasar
Sementara di tingkat bawah....
Puk!!
"Adoii. Sape pulak baling buku ni. Ish! Sayang dui-adeh! Ish! Bapak ah."geram si tukang penyapu.
"Menyesal aku menyapu kat sini. Tak pasal-pasak kene baling buku. Apalah nasib aku ni."kata si tukang menyapu.
Balik kepada pergaduahn Tzuyu ngan JungKook..
"Argh. Ish! Tak gune."terus telinga JungKook Tzuyu capaii. Dia tarik pastu pulas telinga JungKook.
"Argh. Woii,,aw aw!"JungKook pukul-pukul tangan Tzuyu. Tzuyu still tarik dan pulas. Namatai.
"Sakit tu sengal."rungut Tzuyu bila JungKook tarik kuat lagi.
"Kau ingat kau cubit tak sakit."kata JungKook pulak. Lisa ngan JunHoe pandang.
"Woii,,dah-dah lah tu."JunHoe tarik JungKook jejauh. Lisa pula tarik Tzuyu jejauh.
"Ish! Sakit tu kau tarik. Tunggu kau."germa Tzuyu sambil pandang JungKook tajam.
"Merah sial telinga aku. Eh,,nasib perempuan kalau tak dah lama aku buang kau terjun tingkap ni tau."geram JungKook.
"Tak malu betul korang ni gaduh depan murid. Gaduh janganlah dalam kelas buat malu je."tegur JunHoe sambil tenangkan JungKook.
Sama juga dengan Lisa. Erat je dia pegang Tzuyu.
Ni kalau terlepas maunya bergelut dua manusia ni.
"Hah. Kamu berempat mana buku sains?"soal Cikgu Hana tegas.
"Err,,ka-kami lu-pa bawa."jawab Lisa dengam gagapnya sambil tertunduk.
"Heh! Tinggalkan kat rumah buat ape? Bagi nenek korang baca ke. Cikgu denda kamu berempat kemaskan bilik makmal."tegas Cikgu. Dan mereka hanya akur.
Kau lawan lagi kau dapat padah.
"Ni semua salah kau mamat setan."geram Tzuyu dengan matanya mencerlung JungKook tajam.
"Eleh,,ingat aku je salah. Engkau pun salah bahabi."balas JungKook dan tunjukkan penumbuk dekat Tzuyu.
"Kau tumbuk aku sepak kau."kata Tzuyu sambil acah angkat kaki. Dia angkat rendah je.
Kalau angkat tinggi nampak lah seluar pendek dia. Hish! Buat malu ajo.
Skip
"Ni semua kau punya pasal. Kalau tak memang tak kene denda."kata Tzuyu sambil lap cermin tu dengan geramnya.
"Salah kau juga. Tak pasal-pasal aku pun kene sekali. Bangang tul."balas JungKook sambil lap papan dengan kuatnya. Lepaskan geram.
"Kalau kau tak ganggu memang aku tak ganggu punya."balas Tzuyu smabil bercekak pinggang pandang JungKook.
"Hek eleh. Sape suruh kau tadi dekat tengah jalan cari gaduh ngan aku."kata JungKook sambil pandang Tzuyu dengan amarahnya.
"Kau ni nama ngan muka je cantik tapi gaya serupa ngan bahabi."bidas Tzuyu lagi tak puas hati dia ngan JungKook ni.
"Eh,,kau pun apa bezanya sama je. Tapi lain kau serupa dengan anjimg yang menganjing."balas JungKook sambil baling pemadam papan tu dekat Tzuyu.
Tuk!!
Selamat si pemadam papan kene dekat dahi Tzuyu. Tzuyu makin geram.
"Aduh. Eh,,kau ni memang saje kan. Hah,,nak sangat cari gaduh ngan aku an. Ambek kau."kain lap cermin Tzuyu baling dekat JungKook.
Melekat kain tu dimuka JungKook. Apa lagi baran dia pun sampai.
Terus jer JungKook melangkah ke arah Tzuyu. Ditariknya kasar rambut Tzuyu. Ternganga mulut Tzuyu.
"Argh!! Kau ni kan."terus dicapainya juga rambut coklat JungKook.
"Aduh. Eh,,memang cari nahas ah kau ni."makin kuat JungKook tarik rambut Tzuyu. Tzuyu apa lagi terus tarik kuat lah juga rambut JungKook.
Sesia tarik menarik rambut bermula dengan tikam lidah. Macam orang rebut kekasih dah aku tengok.
Lisa ngan JunHoe nampak laju je leraikan pergaduhan.
"Weh. Pehal ni ganggu ah. Aku belum selesai lagi dengan si minah bebal ni."kata JungKook sambil ingin menyerang tapi di tahan JunHoe.
"Eh,,mulut kau tu jaga sikit eh. Dasar mamat sewel."geram Tzuyu meronta-ronta minta dilepas oleh Lisa.
"Eh,,korang apasal ni. Jangan lah gaduh bagai bende kecik je kot."tegur Lisa lagi.
"Bende kecik kau kata. Heh! Bagi aku besar sangat. Nak je tonyoh muke sewel ni gume penukul."kata Tzuyu sambil pandang JungKook tajam.
"Sewel,,sewel. Diam ah kau sengal. Macam nak je aku layangkan penyepak dekat kau ni."bidas JungKook dengan germanya.
Dan Lisa ngan JunHoe pun mula lah ceramah dua ekor ni.
Vote!
Thanks.