Bab 19:

392 20 0
                                    

"If honey give you tomorrow night. Can i?"soal Tzuyu.

"No honey. I want this night. Please~"minta JungKook dengan suara mengodanya.

"Err. Hm."Tzuyu angguk lemah.

"Don't worry honey,,darling will do it slowly~"kata JungKook dengan suaranya yang mengoda sangat-sangat.

JungKook yang meletak dagu di bahu Tzuyu terus mencium leher Tzuyu yang wangi. Biasalah baru mandi en.

Tzuyu kegelian tapi dia biar je sebab kan dia dah angguk tadi.

Dan JungKook menjilat telinga Tzuyu.
Dan bla bla bla... Jangan kacau privasi orang.

Keesokan harinya,,Tzuyu terjaga dari tidurnya kerana dia sedari dirinya sedang dipeluk.

"Erm~Hwa~"Tzuyu mengeliat kecil. Dia mengahadap JungKook.

Tzuyu pandang wajah JungKook lama. Disentuhnya wajah JungKook dari dahi ke hidung dan ke bibir.

"Eeii,,geram betul aku tengok bibir dia ni."gumam Tzuyu jari telunjuknya masih di bibir JungKook.

Tibers,,jari Tzuyu digigit lembut oleh JungKook. Tzuyu terus pandang JungKook.

"Kalau geram honey kiss lah."balas JungKook.

"Eee. Tak nak busyuk. Darling busyuk tak gosok gigi tak nak cium."kata Tzuyu dan menarik jarinya.

"Ye lah. Nanti kalau darling daj berus gigi hoeny cium eh."kata JungKook mengusik.

"Eee. Dah sana honey nak mandi. Nak turun bawah."Tzuyu leraikan pelukan JungKook. Tzuyu berdiri dan mencapai towel nak mandi.

Tibers JungKook pun berdiri dan ikut Tzuyu.

"Kenapa darling ikut honey?"soal Tzuyu dan berhenti berjalan memandang JungKook.

Tanpa bersuara JungKook terus cepung badan Tzuyu. Tzuyu rangkul leher JungKook.

"Darling nak mandi dengan honey~"bisik JungKook mengoda dan terus dorang masuk kamar mandi.

Lahaii~Pepagi dah mengatal si JungKook ni. Masib bini dia kalau bukan hm entahlah ape jadi.

Skip

"Morning."sapa JungKook ngan Tzuyu dengan senyuman.

"Morning too."balas eomma dan appa dorang serentak.

"Amboii,,lambatnya pengantin baru bangun."kata Tuan Chou sengaja mengusik.

"Biasalah appa. Penat sangat kemarin layan tetamu."kata Tzuyu.

"Layan tetamu ke layan tetamu special."usik Tuan Jeon lagi. Pantas Puan Chou dan Puan Jeon cubit laki memasing.

"Eii,,dah dah lah mengusik. Privasi orang."tegur Puan Jeon. Tzuyu ngan JungKook angguk dan senyum malu bila teringat hal semalam.

"Wah. Sedapnya tofu ni sape masak eomma?"soal Tzuyu teruja. Biasa ah fav food kan.

"Akak lah yang masak sape lagi."jawab seseorang dari dapur.

"Akak? Akak Yeri!!"jerit Tzuyu dan terus pergi peluk kakak sepupu dia.

"Eh,,budak ni kalau ye pun janganlah teriak pepagi. Nasib takde yang sakit jantung kalau tak memang mati gara gara Yuyu."kata Yeri sambil uspa kepala Tzuyu.

"Hihi. Sorry,,ni bila akak sampai? Tak nampal pun semalam."kata Tzuyu dan kembali duduk di sebelah JungKook.

"Semalam. Tapi lambat sikit."jawab Yeri sambil senyum dan duduk sebelah Puan Chou.

"Mana abang?"soal Tzuyu sambil melilau sekeliling.

"Abang kat sini."jawab satu suara dari ruang tamu.

"Eh,,ingatkan abang tak de."kata Tzuyu sambil senyum.

"Yuyu,,ingat sikit dekat suami jangan nak diketepikan."tegur Puan Chou.

"Hehe. Sorry,,Yuyu happy je."Tzuyu sengih dan pandang JungKook.

"Darling,,nak tu. Suapkan honey boleh?"kata Tzuyu dengan muka comel dia.

"Nah aaa. Kapal terbang nak landing."kata JungKook dan suap Tzuyu. Tzuyu senyum manis semanisnya.

"Meh. Honey lagi suap darling. Aaa roket nak mendarat."Tzuyu pun suap
JungKook. JungKook senyum dan usap kepala Tzuyu.

Dorang bersawit sampaikan terlupa ada memandang.

"Erm!! Sweet-sweet jangan kat sini. Sweet dalam bilik ye."tegur ChanWoo suami kepada Yeri.

"Sorry lah abang. Yuyu sweet dengan darling yuyu ni sampai lupa pasal korang."kata Tzuyu smabil mencuit lembut hidung JungKook.

Skip

"Honey. Oh honey. Mana honey?"panggil JungKook sambil mencari Tzuyu satu rumah. Tpi tka jumpe jumpe.

"Honey. Mana pila honey ni? Hoeny oh honey."panggil JungKook lagi.

Tetibers,,ada orang bangun dari sofa.

"Erm~ Ye,,honey kat sini."jawab Tzuyu smabil mengeliat baru bangun.

"Lah,,sini rupanya ingatkan honey hilang."terus JungKook duduk di sebelah Tzuyu dan pandang Tzuyu.

"Ala. Tak hilang punya."kata Tzuyu dan terus je peluk tangan JungKook. Kapal dilentokkan di bahu Jungkook still ngantuk.

"Alolo. Cian honey ni ngantuk. Honey tidur lah eh darling nak gi mall beli barang."kata JungKook. Tzuyu tidak lepaskan tangan JungKook.

"Tak nak. Nak ikut darling jalan."rengek Tzuyu sambil kerdip-kerdipkan matanya beberapa kali.

"Eh,,bukan honey mengantuk ke?"kata JungKook pelik. Mana taknya tadi Tzuyu elok je tutup mata ngantuk sekarang besar terus mata.

"Ala. Nak ikut boleh lah."Tzuyu buat aegyo.

"Yelah. Pergi,,siap."kata JungKook dan Tzuyu pun tukar baju.


Vote!
Thanks.

[~Troublemaker•Guy~]Where stories live. Discover now