Bab 8:

331 16 0
                                    

JungKook sedikit terpikat dengan Tzuyu yang memakai baju rennag fir mengikut body dia. Sexy.

"Oit. Kau pandang Tzuyu eh."usik JunHoe smabil senyum nakal.

"Hah. Pandang dia eh tak kot."nafi JungKook.

"Ok,,para perenang sekalian kita akan adakan latihan so sila buat pemanasan badan."arah si pelatih. Dan perenang sekalian pun ikut lah apa je yang pelatih dorang buat.

"Ok. Sekarang cikgu nak kamu semua cari kumpulan dalam kumpulan ada 4 orang ahli. Kamu akan bertanding dengan ahli kamu. Memandangkan  kamu hanya ada sikit 16 orang so 4 grup."jelas pelatih Shaun.

"Err,,Lisa nak ngan sape?"soal Tzuyu memandangkan dia tak rapat dengan perenang lain.

"Lisa kita one grup."kata JunHoe dari belakang. Terus Tzuyu ngan JungKook menoleh.

"No."terus je Tzuyu bantah.

"Hah. Boleh je jum ah. Cikgu Shaun kami dah ade grup."beritahu Lisa. Terus dilemparkna pandangan membunuh ke arah Lisa. Lisa sengih.

"Jum kumpul kat sana."ajak JunHoe.

"Ok."setuju Lisa dan mula melangkah.

"Kenapa kau terima? Takde orang lain ke selain manat bedal ni ngan JunHoe."kata Tzuyu tak puas hati.

"Amboii,,sedap mulut kau mnegata aku mamat bedal. Aku humban kau kat pool ni baru tau."JungKook jeling Tzuyu.

"Kau diam jangan nak bersuara."balas Tzuyu tegas tambahkan garang.

"Mulut aku sukaty lah aku nak cakap apa. Teriak ke maki ke perli ke sindir ke buli ke kau apa kesah."balas JungKook selamba dan duduk di tempat duduk tu.

"Kau saja nak buat aku marah kan. Dah lah tadi buang bende penting orang sekarang kau nak buat aku panas lagi."marah Tzuyu. Lisa ngan JunHoe dah start tenangkan dorang.

"Kau nampak muke aku? Ada aku kesah."jawab JungKook selamba.

Tzuyu makin berapi dan diangkat tangannya untuk menampar JungKoom namun cepat JungKook cengkam tangan Tzuyu.

"Argh. Aw! Lepas lah setan."marah Tzuyu dengan mimik muka menahan sakit.

"Kau ingat muka aku ni untuk ditampar ke apa."makin kuat JungKook cengkam tangan Tzuyu.

"Aww! Haah,,memang muka kau untik ditampar pun."balas Tzuyu selamba sambil meronta minta tangannya di lepas.

"Kau ni ka-"belum sempat JungKook habiskan kata-katanya. Pelatih terus panggil.

"Sila bersedia."kata Pelatih Shaun. Terus JungKook pandang Tzuyu tajam dan lepaskan cengkaman. Tzuyu merengus kasar. Dipegang tangannya yang sakit akibat dicengkam.

"Ok. Kumpulan yang ingin mulakan perlawanan sila bersedia."arah Pelatih Shaun.

"Kuta last eh."kata JunHoe. Lisa angguk dan JungKook Tzuyu hanya angguk.

"Tzuyu jum gi ambil air jap aku haus."
ajak Lisa dan terus je pegang pergelangan tangan Tzuyu.

"Aww!"Tzuyu kesakitan bila tangannya disentuh. Sakit akibat dicengkam.

"Kenapa?"soal Lisa risau.

"Oh,,haha takde pape. Just kau terpegang kuat tangan aku. Jum ah gi ambil air."kata Tzuyu saja tak nak gtau tangan dia sakit.

JungKook yang memandang terus je berjalan tinggalkan JunHoe. JunHoe biar je.

"Lisa kau pergi dulu ah aku nak main phone jap."arah Tzuyu.

"Hah. Ok,,tapi jangan main lama sangat nanti kene teriak. Bye."terus Lisa melangkah pergi.

Sebaik sahaja kelibat Lisa hilang Tzuyu terus selakkan lengan bajunya. Kelihata bahagian pergelangannya bengkak.

Tzuyu sentuh.

"Aduh! Aish!"keluh Tzuyu.

"Sakit sangat ke?"soal seseorang. Hampir tercabut jantung Tzuyu. Dipandangnya manusia tu dengan bencinya geramnya.

"Bukan hal kau."terus Tzuyu berjalan ingin pergi tapi ditahan. JungKook pegang lengan Tzuyu dan tolak Tzuyu perlahan di dinding.

JungKook kepung Tzuyu.

"Kau nak apa? Nak buli? Hey,,not now lah. Nanti pelatih Shaun narah."kata Tzuyu kasar.

"Bagi sini tangan kau."arah JungKook sambil tadah tangan minta tangan Tzuyu.

"Tak. Payah."tegas Tzuyu sambil tekankan perkataannya satu per satu.

"Degil."terus Tzuyu ditarik dan dudukan atas kerusi. JungKook ambik first aid kit untuk rawat tangan Tzuyu.

"Eh,,takyah tolong aku ah. Aku boleh buat sendiri. Dah kau boleh blah."halau Tzuyu. JungKook still merawat terus pandang Tzuyu.

"Aku minta maaf sebab buat kau camni."ucap JungKook. Tzuyu yang dengar diam. Seriusly?!!

"Aku minta maaf sebab haritu aku tak dapat kawal kemarahan aku. Sorry sesangat. Dan pasal keychain pun aku minta maaf."ucap JungKokk sambil rawat tangan Tzuyu.

"Heh!Kau ingat dengan maaf kau boleh balikkan keychain yang kau baling ke."balas geram.

"Boleh."balas JungKook. Tzuyu pandang JungKook.

"Are you sure?"soal Tzuyu sinis.

"Yes. And what will you do if i get it back?"soal JungKook pulak. Dia berhenti rawat tangan Tzuyu. Ditenung anak mata Tzuyu.

Vote!
Thanks.

[~Troublemaker•Guy~]Where stories live. Discover now