Dnes jsem se probudila v pět abych si všechno stihla dodělat a po případně zabalit věci na které jsem zapomněla.
Chtěla jsem si jít udělat snídani ale pak jsem začala přemýšlet. Asi to nebude dobrý nápad. Takže jsem čekala na Chim Chima než se vzbudí.
Nastahovala jsem si do mobilu hodně filmu a písniček abych tam mohla aspoň něco dělat. Šla jsem se převléknout z pyžama do normálního oblečení a do zadní kapsy si strčila nožík. Namalovala jsem se. A mohla jsem vyrazit. Jenže nemohla. Ještě mám hodinu čas.
Šla jsem se dívat na seriál. Když už se konečně Jimin probudil a já netrpělivě čekala až sejde po schodech dolů a půjde mi pomoct s jídlem.
,,Chim Chimem!! Prosiiiim. Já mám hlad. Už hodinu tu na tebe čekám."
,,Udělala si dobře že si čekala. Nerad bych totiž zase něco uklízel."
Šli jsme si udělat topinky. Na těch se snad nic pokazit nedá.
***
,,Nastupovat!" Křičel jeden z profesorů. Když jsem nastoupila, Jin na mě mával abych si šla sednout vedle něj. Chtěla jsem jít ale to mě nesměla přepadnout jedná z učitelek.
,,Ahoj Jisoo. Moc se omlouvám ale s holkama nemůžeš být na pokojích. Není tam volně místo." Na tohle jsem byla připravena takže mě to nijak nezaskočilo.
,,Ano já vím. Seokjin mi to říkal."
,,Ano a protože jsem viděla že se s panem Seokjinem hodně bavíte a on se nehlásil že by chtěl být s někým na pokoji, dala jsem vás s ním na pokoj plus s panem Kim Taehyungem, Jeon Jungkookem a panem Hoop Boominem."
,,Dobře, děkuji."
A teď jsem si opravdu šla sednout vedle Jina ,,co ti chtěla?"
,,Řekla mi s kým jsem na pokoji"
,,S kým?" Zajímal se
,,S tebou" usmála jsem se
,,Vážně? Fakt! To je super! A s kým ještě?" Zněl fakt šťastně. Já taky byla šťastná.
,,S Kim Taehyungem a potom s dvěma které neznám a to nějaký Jeon Jungkook a Hoop Boomin." Řekla jsem
,,Jeon Jungkook je v pohodě týpek. Sedím s ním." Objasnil mi a pak se zatvářil trochu divně
,,No a Hoop Boomin je.. no, jak to říct. Tak trochu úchyl." Fajn teď jsem se zarazila. Vážně, teď mám trochu strach.
,,Ještě že jsem si ten kapesní nožík vzala." A vytáhla jsem ho z kapsy. Jin se zasmál. ,,Aspoň že nějakou ochranu máš."
Po cestě jsem usnula a asi se opřela o Jinovo rameno. Asi jsme jeli 4 hodiny, moc jsem to nepočítala a prej ještě hodina zbývala. Aspoň že jsem většinu prospala.
Vytáhla jsem můj skycák a začala si kreslit. Vlastně jsem začala kreslit Jina.
Po chvilce jsem zaslechla někoho jak se o mě baví.
,,Prej máme být na pokoji s holkou a ještě k tomu s Jisoo. Ona je taková kočka kámo." Mám pocit že Jin mluvil pravdu. Ten koho jsem slyšela bude určitě Boomin.
,,Hmm." Odpověděl na to ten druhý.
***
Při příjezdu si mě učitelka odchytila a řekla že mě do pokoje odvede sama aby kluci neměli blbé keci. Zaklepala na dveře s číslem 725.
,,Kluci asi už víte že s vámi bude Jisoo já pokoji tak se k ní prosím chovejte pěkně." Řekla a odešla.
S mým štěstím tu byli tři normální a jedna manželská postel. Jenže o ty tři se ptali ti čtyři. Nakonec se Taehyung vzdal. To mě moc netěšilo. Čekala jsem až si zabere svou část postele a potom jsem si sedla na postel i já.
Vybalila jsem si svoje věci a šla si sednout za Jinem, který se zrovna bavil s Jungkookem.
,,Jis, tohle je Jungkook. Jungkooku, tohle je Jis." Představil nás. Já si sním podala ruku opravdu vypadal hodně mile a přátelsky.
,,Nejsi náhodou ségra Park Jimina?" Zeptal se mě Jungkook.
,,Jsem."
,,Takže to seš ty! Která setřela Choi na schodech před školou."
,,Co? Jak o tom víš.?" Tohle mě fakt zaskočilo. Protože u toho byl jen pár lidí a on mezi ně rozhodně nepatřil.
,,Mluví se o tobě po celé škole holka."
,,Cože?!" Co to má být sakra? Však jsem jen vynadala malému spratkovi.
,,Nikdo si na ní nedovolil protože její starší ségra která je ve čtvrťáků je královna školy. Každý kdo na Choi jen ukázal prstem byl za chvilku celý od krve. Protože její ségra chodí do boxu no ale z bůh ví jakého důvodu tebe se zrovna bojí." Co to tu mele za kraviny. To jsem fakt nevěděla.
,,To jsem fakt nevěděla." Přiznala jsem se. ,,Myslíte že po mně půjde?"
,, Těžko říct" řekl Jungkook. Znám ho jen pár a už mi přijde že ho znám rok.
,,Škoda. Mohla být sranda." Vlastně jsem trochu doufala že Jungkook řekne něco ve stylu ano půjde. Přiznám se, vlastně jsem se těšila na to až ji zase pošlu do prdele.
Podívala jsem se na boomina. Fuj. On skoro slintal a díval se na mě. Pak jsem se podívala na Taehyunga který jen poslouchal náš rozhovor a tak divné se usmíval. To ani nejde popsat. Měl mrazák obličej a do toho se škodolibě usmál.
Někdo zaklepal na dveře. ,,Máte deset minut. Oblečte se sportovně a pak jděte na hřiště." Řekla učitelka a odešla.
Přešla jsem ke skříní a přemýšlela co si obleču. Nakonec jsem zvolila černé triko a takové ty vojákovské legíny. (určitě všichni víte, které myslím xd)
Otočila jsem se abych mohla přejít do koupelny. To jsem však dělat neměla. Snad všichni kluci tak stali bez triček.
Chtěla jsem se okamžitě otočit ale Jungkook a Taehyung měli teda pěkný břišaky musím uznat. Jin nebyl moc pozadu ale Boomin? Ten špek? To fakt ne. Mi ten výhled musel pokazit. Radši jsem se rychle otočila zpátky. A po slepu přešla do koupelny.
Převlékla jsem se jak nejrychleji jsem mohla a pak otevřela dveře. To jsem ale zase dělat neměla. Tentokrát tam všichni stali bez kalhot. To jsem fakt vidět nemusela tak jsem radši zase zavřela dveře. Po asi třech minutách jsem to zkusila znovu. Konečně byli všichni oblečení.
,,Ty se před náma stydíš?" Zeptal se Boomin.
,,Jak vidím tak vy přede mnou ne." Přešla jsem znova ke skříni a vytáhla gumičku a hřeben. Udělala jsem si culík a pak jsem si obula tenisky.
Všichni na mě čuměli jak kakabus až mě to trochu děsilo. ,,jděte?" Radši jsem to zírání chtěla ukončit.
Všichni se začali zvedat a Taehyung zamknul dveře.
Ou, hellou
Omlouvám se za chyby 💜
ČTEŠ
Všechno to začalo kvůli škole /Kim Taehyung/
FanficPříběh se píše o sestře Park Jimina. Jménem Park Jisoo. V jejím životě se toho nestalo moc dobrého ale důvod proč měla důvod být pozitivní byl Jimin a Mopol. Však když nastoupila na střední školu její život se rázem obrátil vzhůru nohama. Kdo je Mo...