VII

35 0 0
                                    

Uražené jsem si šla srovnat věci protože byli doslova po celém pokoji. ,,Hajzl." Zašeptala jsem.

Nasadila jsem si takovou rukavici bez prstů do které se dá dát nůž. Představte si ji podle sebe ale je černá a na dlani má malinkaté tlačítko které když se značně vyletí nůž do ruky.

Měla jsem takový divný pocit že dnes ji budu potřebovat. Nejlepší bylo že je na levou ruku takže jsem se prostě vymluvila že mi to dál doktor.

Skoro všichni usnuly a já potřebovala na záchod takže jsem šla. Chtěla jsem zamknout dveře když někdo vtrhl do koupelny. Boomin. Sakra.

Měl takový kulišácký výraz. Začala jsem se ho bát. Začal se ke mně pomalu přibližovat.

,,Boomine nevím co chceš ale prosím běž pryč." Můj hlas zněl rozklepaně. Mlčel, jen se ke mě dál přibližoval.

Samozřejmě že jsem couvala. Jenže jsem narazila do zdi a neměla jsem už kam couvat. Chtěla jsem začít křičet jenže když jsem se nadechovala zacpal mi pusu.

Nevěděla jsem co se mnou má v plánu ale mám pocit že jsem to tušila. ,,Neplakej baby. Bude se ti to líbit." Zašeptal mi do ucha. Teď už jsem spustila vodopád slz a snažila se křičet, bránit, cokoliv.

Pomalu mi začal sundávat triko. To už jsem byla zoufalá. Pak jsem si uvědomila že mám svoji rukavici. Když v tom někdo rozrazil dveře. Boomin to nevnímal, takže jsem zmáčkla tlačítko. Nůž mi přistál v ruce. Neváhala jsem a řízla ho do ruky.

Zaječel a ten kdo před chvílí rozrazil dveře ho strhl na zem. Byl to Taehyung. Jelikož teď všichni byli vzhůru tak si Boomina převzal Jungkook který má z nás všech největší sílu.

,,Jsi v pohodě Jis?" Zeptal se vystrašený Tae. Už mu dokonce říkám Tae. Neřešila jsem to a šla ho obejmout. Vlastně mi snad zachránil krk. ,,děkuju." Zašeptala jsem.

Svůj nůž jsem zastrčila na svoje místo. Jak jsem zjistila tak Jungkook odvedl Boomina za učitelkama.

Taehyung mě vzal do náruče a odnesl mě do postele. Pořád jsem brečela. Lehl si vedle mě a utěšoval mě. Musela jsem ho obejmout znova. Od teď nenávidím Boomina.

Vlastně si už nic nepamatuju. Jen to že jsem usnula v obětí Taehyunga.

***

Probudila jsem se protože mi bylo strašné horko. Chtěla jsem vstát jenže mě někdo objímal kolem pasu. Takže jsem už zjistila můj zdroj tepla. Nejspíš jsem byla rudá jak rajče.

Když jsem se opatrně snažila dostat ze sebe Taehyungovi ruce pryč, probudil se. Hned si uvědomil v jaké poloze je a začal se červenat stejně jako já. ,,Promiň." Řekl a odtáhl se. Jen jsem kývla a šla se podívat do zrcadla.

Moje oči byly celé červené. Kolem pravého zápěstí jsem měla červený flek. Asi od toho jak mě Boomin držel. Musela jsem se okamžitě namalovat. Když jsem byla hotová vydala jsem se zpátky do postele.

Teprve teď jsem si všimla že Boomin není ve své posteli. A Jin a Jungkook se na mě dívali. Nic neříkali jen se lítostivě dívali. Chytila jsem si jednu ruku sedla si na postel.

Všichni se zvedli a sedli si vedle a za mě. Když v tom někdo zaklepal a vešel do místnosti. Lekla jsem se že je to Boomin a tak jsem se zchovala za Taehyunga.

Plány poplach. Byla to učitelka. Ulevilo se mi.

,,Jak jste si určitě všimli tak Boomin není ve svojí posteli. Vyslechla jsem jeho a teď chci znát i vaši verzi příběhu Jisoo. Poté si vyslechni i Taehyunga. Teď prosím pojďte za mnou Jisoo." Řekla a já šla.

Odvedla mě asi do jejího pokoje kde nikdo nebyl. ,,teď mi prosím řekni jak si myslíš že to začalo? Vím že je to pro tebe těžké ale nějak mi to popis."

Nadechla jsem se a začala ,,Myslím že to začalo tím že si mě můj bratr zavolal na chodbu protože o mě měl strach kvůli mé ruce." Něco si zapsala.

,,Kluci mě upozornili že se mi Boomin hrabě ve věcech. Mě se to nelíbilo takže jsem mu začala nadávat a dala mu facku." Zase si něco zapsala.

,,Večer když už jsem myslela že většina spí jsem šla na záchod ale do místnosti vtrhl Boomin." Pomalu jsem začínala znova brečet.

,,Začal se ke mně přibližovat a potom mi zacpal pusu abych nekřičela. Snažila jsem se bránit, křičet cokoliv jenže byl silnější." Teď už jsem opravdu brečela.

,,Došlo k něčemu?" Zeptala se.

,,Ne, ale možná by k něčemu došlo kdyby mě Taehyung nezachránil." Dopoveděla jsem svoji část příběhu. Podala mi kapesník.

,,Nechci to moc rezebírat ale Boomin zmiňoval že si ho pořezala. Měl dokonce i řeznou ránu. Je to pravda?"

,,Ano, je. Musela jsem se nějak bránit. Jo a dnes jsem se probudila s tímhle červeným a trochu namodralým zápěstím, dost pevně mě držel." Přiznala jsem se.

,,Dobře děkuji. Můžeš jít, a prosím zavolej mi sem Taehyunga." Uklonila jsem se a odešla.

POV. Taehyung

Jis přišla do pokoje zase s uslzenýma očima. Nevím proč ale ničilo mě to ji takhle vidět. Za těch pár dní mi hodně přirostla k srdci i když jsem na ni že začátku byl moc zlý.

Poslala mě za učitelkou. Zaklepal jsem, otevřel dveře a uklonil se.

,,Takže. Stejně jako Jisoo s Boomina se budu ptát na vaši verzi příběhu. Jak si myslíte že to celé začalo." Řekla.

,,Myslím že to asi začalo tím že Boomin začal prohledávat věci Jisoo. Snažili jsme se ho zastavit jenže byl neodbytný. Takže jsme varovali Jisoo která mu dala facku a vynadal mu." Řekl jsem a ona si asi dělala poznámky.

,,No a jak to pokračovalo?"

,,Vlastně moc nevím. Vím jenom to že jsem se probudil, protože jsem slyšel dušený křik z koupelny. Něco jako když někomu zakryjete pusu a on křičí. Snažil jsem se otevřít dveře ale byli zavřené, takže jsem je vyrazil."

Nádech jsem se a pokračoval. ,,viděl jsem tam Jisoo která brečela. Najednou ji Boomin přestal držet a začal křičet že ho něco bolí to už jsem ale nezjišťoval protože si ho převzal Jungkook a odvedl ho k vám. Jisoo celou noc brečela." Ukončil jsem svou verzi.

,,Dobra. Můžeš jít."

POV. Jisoo

Mezitím co byl Taehyung pryč, zašla jsem za Jiminem. Zaklepala jsem na dveře. A čekala než se ozve ,,dále."

Vešla jsem dovnitř. Všichni mě pozorovali. Rozhlédla jsem se po pokoji. Když jsem zahlédla Jimina šla jsem k němu a obejmula ho.

Nejspíš jsem upustila další vodopád slz. Chytil mě a odnesl na chodbu. ,,Kucí, omluvte nás na chvíli." Řekl a zavřel dveře.

,,Copak se stalo? Neplakej prosím."

,,Boomin." Odpověděla jsem jednoduše.

Ou, hellou
Omlouvám se za chyby 💜

Všechno to začalo kvůli škole /Kim Taehyung/Kde žijí příběhy. Začni objevovat