5

909 89 23
                                    

ဒီေန႔ sehunန႔ဲေတြ႔ဖုိ႔ခ်ိန္ထားတ့ဲ ေကာ္ဖီဆုိင္မွာ ထုိင္ေစာင့္ေနတာၾကာၿပီ မလာေသးဘူး ဘာေတြလုပ္ေနလဲမသိပါဘူး......ေဟာ လာၿပီ ဆုိင္ထဲမဝင္ေသးဘူး ေအာ္လာတာ ျပဲေနတာဘဲ

Se''Chan chan''

Chan''sehun မေတြ႔တာၾကာၿပီ မင္းပုိေခ်ာလာတယ္''

Se''မင္းေရာဘဲ chan ဒါပင္မ့ဲ ပိန္သြားတယ္ေနာ္''

Chan''ဟုလုိ႔လား''

Se''တကယ္ပါဆုိေန''

Chan''ငါစုံစမ္းထားတာေလးေရာ သိရၿပီလားဟင္''

ေမးလုိက္ေတာ့ မ်က္ႏွာပ်က္သြားတ့ဲ sehun ဘာလုိ႔ပါလိ္မ့္

Chan''ဘာလုိ႔လဲဟင္''

Sehun''ဘာမွမဟုတ္ဘူး ၿပီးမွ အ့ဲအေၾကာင္းျပမယ္ ငါရည္းစားရသြားၿပီ...''

ဟမ္ သူလုိအေခ်က ရည္းစားရသြားၿပီ ျဗဲ ငါတစ္ေယာက္ပဲက်န္ေတာ့တယ္

Chan''တကယ္လား....ဘယ္ကလဲ.... ဘယ္သူလဲ....ဘာလုပ္တာလဲ...ဘယ္လုိေတြ႔တာလဲ...ၿပီးေတာ့...မင္းထက္ႀကီးလား...''

Sehun''chan ေျဖးေျဖးေမးပါ ငါအကုန္ေျဖမယ္...ဟီးဟီး....ငါကလည္းေျဖခ်င္လြန္းလုိ႔''

ေျပာေနပုံကုိက ျဖတ္႐ုိက္ခ်င္စရာ ဒါပင္မ့ဲ chanတကယ္ေပ်ာ္တယ္..hunရ႕ဲ အခ်စ္ခရီးလမ္းသာယာလုိ႔ေလ chanလည္းသာယာခ်င္တယ္.....

Se''နာမည္က byun baekhyun, အလုပ္က byun gpရ႕ဲ ceo,ေတြ႔တာက နဲနဲ႐ွည္တယ္ ၿပီးမွေျပာျပမယ္.,သူကငါထက္ႀကီးတယ္ ဒီလုိ႔ေတြ႔တာ ငါေမြ႔ေန႔က clubသြားတာမွတ္မိတယ္မလား အဲ့ဒီမွာေတြ႔တာ''

Chan''ငါလည္း မသိလုိက္ပါ့လား''

Se''ေအး ငါေတာင္မသိဘူး ေနာက္ရက္က် supermark ထဲမုန္႔ဝယ္ေနတုန္း သူကလာႏႈတ္ဆက္တာကြာ ငါက မသိလုိေၾကာင္ျကည့္ေနတုန္း သူက႐ွင္းျပတာကြာ clubမွာေတြ႔ၿပီးကတည္းက ခင္ခ်င္ေနတာတ့ဲ ေနာက္ပုိင္းမွာ မင္းလည္းေက်ာင္းေျပာင္းသြားေတာ့ သူကဘဲငါကုိအေဖာ္လုပ္ေပးတယ္ စကားေျပာေဖာ္ျဖစ္လာတယ္ လုိခ်င္တာအကုန္လုပ္ေပးတယ္ ဟုိတစ္ေန႔ကက် ငါကုိဖြင့္ေျပာတယ္ေလ...''

Chan''ဟမ္...ခ်စ္သူျဖစ္တာ မၾကာေသးဘူးေပါ့ ဟုလား''

Se''ေအးေလ....''

Doctor is mineWhere stories live. Discover now