12

797 81 12
                                    

ဟာ.......ဘယ္ခ်ိန္႐ွိသြားၿပီလဲ ဒီေန႔ chanန႔ဲလက္စြပ္သြားေရြးပါမယ္ဆုိ.....လက္ကနာရီတစ္ခ်က္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ 5ကုိၫႊန္ျပေနတာေၾကာင့္ လူကေသခ်င္ေစာ္နံသြားတယ္.....

အိပ္ကပ္ထဲက phကုိထုတ္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ နီရဲေနတ့ဲ missed callေတြ........

ျပန္ဆက္လုိက္ေတာ့ phဝင္သြားပင္မ့ဲ ပုိင္႐ွင္ကင္းမ့ဲေနတ့ဲ phေလး.....ေနာက္တစ္ေခါက္ထပ္ဆက္လုိက္ေတာ့.....

Kris'' hello....chan...''

Chan''hello...''

Kris''chan အခု ဘယ္မွာလဲ ကုိယ္အခုလာခ့ဲမယ္.....''

Chan''chan ကုိကုိန႔ဲခ်ိန္းထားတ့ဲ ေကာ္ဖီဆုိင္မွာဘဲ.....''

Kris''ဟုတ္ၿပီ ကုိကုိ အခုလာခ့ဲမယ္ေနာ္ ခနေစာင့္.....''

Chan''ေျဖးေျဖးလာပါကုိကုိ chanက အျမဲကုိကုိ႔ကုိ ေစာင္ေနရသူမုိ႔ အက်င္းသားရေနပါၿပီ.....''

Chanေျပာလုိက္တ့ဲ စကားတစ္ခြန္းက ကုိယ္ရင္ကုိ ဟာတာတာျဖစ္ေစတာလဲ ဟုတ္တယ္ chanကုိ ကုိယ္ထပ္မေစာင့္ရေအာင္ ကုိယ္ၾကဳိးစားေပးမယ္ chan....

Kris'' chanရယ္.....''

Ph ခ်ၿပီး chanဆီကုိ အျမန္သြားဖုိ႔ စိတ္ေရာက္ေနတုန္း lu န့ဲ ဟုိႏွစ္ေကာင္က ေရာက္လာေသးတယ္......

Jin''မင္းကဘယ္သြားမလုိ႔လဲ အခုမွ ခြဲခန္းထဲထြက္လာတာကုိ.....''

Xiu''ေအးေလ လာ ငါတုိန႔ဲ မုန္႔သြားစားမယ္ luက ႐ွင္းမယ္တ့ဲ.....''

Kris''ငါမလုိက္ေတာ့ဘူး ငါသြားစရာ....''

Jin''အ့ဲတာေတြ ေခါက္ထားလုိက္ကြာ ဒီမယ္ luက ေျပာစရာလည္း႐ွိလုိ႔တ့ဲ ငါတုိ႔ကုိ......''

Kris''ဟာ ငါတကယ္ မသြားမျဖစ္မုိ႔.....''

Lu''အေရးမႀကီးဘူးဆုိရင္ လုိက္ခ့ဲပါလား krisရယ္ lu သူတုိ႔ကုိ ဝင္ခံစရာ႐ွိလုိ႔ပါ......''

Kris''ဟုိ...ဟုိ....''

Xiu''ဟုိလုပ္မေနန႔ဲ လာလုိက္ခ့ဲ ငါတုိ႔ ဝတ္စားလဲလုိက္အုံးမယ္.....''

ေျပးထြက္သြားတ့ဲ ႏွစ္ေယာက္ကုိၾကည့္ၿပီး သက္ျပင္းခ်မိတယ္.... မထူးပါဘူးေလ ေနာက္က်လက္ဆန႔ဲ မဟုတ္ရင္ luက အားငယ္ေနအုံးမွာ အျပင္မွာ ႏွင္းေတြက်ၿပီး ေအးေနပင္မ့ဲ ေကာ္ဖီဆုိင္ထဲမွာဆုိေတာ့ ေႏြးမွာပါ.....

Doctor is mineWhere stories live. Discover now