23

759 92 25
                                    

မနက္စာစားၿပီ သူသြားခ်င္တ့ဲ ကစားကြင္းေရာက္ေတာ့ အရမ္းေပ်ာ္ၿပီး ခုန္စြခုန္စြလုပ္ေနေသးတာ roller coaster စီးမယ္ဆုိေတာ့ ေခါင္းျပဳတ္က်မတက္ အတင္းခါရမ္းေနတာေၾကာင့္ မနည္းဆြဲေခၚေခၚသြားရေသးတယ္......။

Chan''ကုိကုိေရ chan တကယ္မစီးရဲဘူးဆုိေနာ္....''

Kris''မေၾကာက္ပါန႔ဲကြာ ကုိကုိပါတာကုိ....''

Chan''chan ေအာ္ငုိမွာေနာ္ မစီးဘူးဆုိ..... ''

စမထြက္ခင္ထဲက လက္ဖ်ားေတြေအးစက္ေနၿပီး တုန္ေနကတည္းက chan ဘယ္ေလာက္ေၾကာက္ေနလဲေပၚလႊင္ေနၿပီ ကုိယ္ကစခ်င္လုိ႔သာအတင္းေခၚလာတာ စခ်င္တာထက္ အလွတရားကုိုျပခ်င္တာပါ......

Chan''အား.....omma ကယ္ပါ အီး.....ဟီး.....''

Kris''ဟားဟား....chan ေအာ္လုိက္ေလ စိတ္ထဲေပါ့သြားေအာင္ ၿပီးရင္မ်က္လုံးဖြင့္ၾကည့္....''

Chan''အား.... ေၾကာက္ပါတယ္ဆုိေန အား ေဇာက္ထုိးျဖစ္ေနၿပီ..... ကယ္ၾကပါ...... ''

Kris''ကုိယ္ေျပာတာကုိယုံ မ်က္လုံးဖြင့္ၾကည့္ ဟားဟား.....''

Chan''ေၾကာက္ပါတယ္ဆုိ အား..... ဘာလုိ႔မ်က္လုံးဖြင့္ခုိင္းေနတာလဲ အရူးႀကီးရ႕ဲ အီး....ဟီး.....''

မ်က္လုံးစုံမွိတ္ၿပီး ကုိယ့္လက္တစ္ဖက္ကုိပါ က်စ္က်စ္ပါေအာင္ဆုပ္ထားၿပီ ေအာ္ေနတ့ဲ chan ပုံစံေလးက အရမ္းအသည္းဖုိ႔ေကာင္းတာ.........

Kris''chan ကေလး မ်က္လုံးဖြင့္ပါအုံး ေအာက္ေရာက္ၿပီေလ.... ''

Chan''ကုိကုိ စေနတာမလား....''

ေတာ္ေတာ္ေၾကာက္သြားပုံဘဲ အသံေတြပါတုန္ေနတာ ကုိယ္သူမစီးခ်င္တာကုိ အတင္းဆြဲေခၚတာ အရမ္းမ်ား မွားသြားၿပီလား....

Kris''ကုိကုိမစပါဘူးကြာ မ်က္လုံးေလးဖြင့္ၾကည့္....''

ဖြင့္ၾကည့္လာပုံေလးက ကေလးေတြ မအိပ္ခ်င္တာကုိ အိပ္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ကာ အရိပ္အေျခၾကည္ေနသလုိမ်ိဴ း မ်က္လုံးတစ္ဖက္တည္းကုိ ေျဖးေျဖးေလးဖြင့္ၿပီးမွ အသက္ျပင္းခ်ကာ မ်က္လုံးႏွစ္ဖက္လုံးဖြင့္လာေလရ႕ဲ မဖက္ႏွာေလးလည္း ျဖဴဖတ္လုိ႔....

Chan''ဟူး ေတာ္ပါေသးတယ္..... ''

Kris''လာ ေျဖးေျဖးဆင္း....''

Doctor is mineWhere stories live. Discover now