16

766 92 12
                                    

ကုိကုိအတြက္ စြယ္တာေလးထုိးေပးေနတုန္း လူေခၚဘဲလ္ ၾကားရလုိ႔ ထၾကည့္ေတာ့ sehun.......

Chan''hun မင္းငါဆီလာလည္တယ္ေပါ့.....ဟီး.ေပ်ာ္လုိက္တာ.....''

Se''ဘာအခုမွ ေပ်ာ္တာလဲအေကာင္....သူကက်ငါဆီမလာဘဲန႔ဲ......''

Chan''ထားပါ လာ အိမ္ထဲဝင္......''

Se''ေကာ္ဖီဆုိင္သြားမယ္ေလ မင္းေယာကၡထီးႀကီးန႔ဲကုိ.....''

Chan''appaက အျပင္သြားတယ္ အခုအိမ္မွာ ငါတစ္ေယာက္တည္းရယ္.....''

Se''ၿပီးတာဘဲ......''

အိမ္ထဲေရာက္ေတာ့ ငယ္ငယ္ကအေၾကာင္းေတြျပန္ေျပာၿပီး.....ရယ္ခ့ဲရေသးတယ္.......

Chan''မင္းလူႀကီးန႔ဲေရာ အဆင္ေျပလား ဘယ္ေတာ့ ငါစားရမွာလဲ.......''

Se''အင္းေျပပါတယ္ကြာ.....''

Chan''ေကာင္းတာေပါ့.....''

Se''အာ ေသပါၿပီ ငါ baek ကုိဝင္ၾကဳိရအုံးမွာ..... ေစာင့္ေနရေတာ့မွာဘဲ.....''

Chan''ဒါဆုိလည္း သြားေလ ငါလည္းလမ္းၾကဳံလုိက္ခ့ဲမယ္ေနာ္..... ''

Se''ဘယ္သြားမလုိ႔လဲ chan''

Chan''ငါ appaအတြက္ လက္ေဆာင္ဝယ္ရင္ ommaဆီခနသြားခ်င္လုိ႔.....''

Se''ေအးပါကြာ....ဘယ္အရင္သြားမလဲ.....''

Chan''omma အိမ္အရင္သြားမယ္....''

Omma အိမ္ေ႐ွ႕ေရာက္ေတာ့ ကားရပ္ေပးၿပီး..

Se''ငါမဝင္ေတာ့ဘူးေနာ္ သတိရတယ္ေျပာေပး....''

Chan''အြန္း အြန္း....''

Chan''Omma chan အလည္လာတယ္.... omma ေရ.......''

Lay''အဆုိးေလး အိမ္လာၿပီး ဘာေတြ ေအာ္ေနတာလဲ.....''

Chan''ဟီး....ကုိႀကီး....''

ကုိႀကီးဆုိၿပီး လူဆီေျပးလာၿပီး ကေလးငယ္ ဖတ္လုိက္ေတာ့ အရင္ကထက္ ပိန္သြားသလုိဘဲ အဆင္မေျပဘူးလား ကေလးငယ္......

Lay''ပိန္သြားတယ္ ကေလးငယ္....''

Chan''chan ဝိတ္ခ်ေနတာ.....''

Soo''သားငယ္ေလး omma ဆီလာတယ္ omma က သားကုိသတိရေနတာ.....''

Chan''chan ေရာဘဲ....''

Soo''အေတာ္ဘဲ ဒီေန႔သားၾကဳိက္တာေတြဘဲခ်က္ထားတာ kris ကုိ ph ဆက္ေခၚလုိက္ ဒီမွာစားသြား tao shi အတြက္ ေမေမကထည့္ေပးလုိက္မယ္......''

Doctor is mineWhere stories live. Discover now