15

875 95 30
                                    

Chan အခန္းထဲဝင္လာေတရာ့ ကုိကုိက အိက္ေတာင္ေနၿပီ chan အခုမွ သိရတယ္ ကြန္ျပဴတာက မပိတ္ရေသးဘူး ဟမ္ ပိတ္ထားတာဘဲ.......ပိတ္မိလုိ႔လား.........

Chan''ငါပိတ္မိလုိ႔လား.......''

Kris''chan မအိပ္ေသးဘူးလား.....''

ငါကုိက လ်ွာ႐ွည္တာ သူဘာသာသူေနတ့ဲဟာကုိ သြားပိတ္တာ....ဟူး ေတာ္ေသးတာေပါ့ ကုိယ္ကုိ သံသယမဝင္လုိ႔.........

Chan''အိပ္ေတာ့မွာကုိကုိ......''

chan အိပ္ရာေပၚတက္လုိက္ေတာ့ လက္ဆန႔္တန္းေပးတ့ဲ ကုိကုိ ဘာလုိ႔ပါလိမ့္ ေညာင္းေနလုိ႔ ျဖစ္မယ္........

Chan''ကုိကုိ ေညာင္းေနလုိ႔လား.....chan ႏွိပ္ေပးမယ္မယ္ေလ......''

ကုိယ့္က ကုိယ္လက္ေမာင္းေပၚအိပ္ရေအာင္ လက္ဆန္႔ေပးထားတာကုိ သူေညာင္းလုိ႔ ဆန္႔ထားတယ္ထင္ၿပီး ႏွိပ္ေပးေနတ့ဲ chan ေၾကာင့္ ကုိယ္ပထမက ေၾကာင္သြားပင္မ့ဲ သူႏွိပ္ေပးေတာ့လည္း အေညာင္းေျပတာေပါ့ ......

Kris''ေတာ္ေတာ့ chan ရပါၿပီ အိပ္ေတာ့.....''

Chan''ဟုတ္ ကုိကုိ......ကုိကုိ လက္ဖယ္ေပးအုံးေလ......''

Kris''ဘာလဲ ကုိယ့္လက္ေမာင္းကုိ ေခါင္းအုံးအိပ္.....''

Chan''ဟမ္....ကုိကုိဘာေျပာလုိက္တာလဲ.....''

Kris'' ဘာလဲ မအိပ္ခ်င္ဘူးလား ရတယ္ေလ.....''

Chan''အင့္ဟင့္ အိပ္မွာပါ မအိပ္ဘူးလုိ႔ မေျပာဘူးေလ........''

Kris''ျမန္ျမန္ သုံးအတြင္း မအိပ္ရင္....... တစ္........ႏွစ္......ဟက္ လိမၼတယ္........''

ကုိကုိ လက္ေမာင္အိပ္ရတာေကာင္းလုိက္တာ chan စိတ္ကူေလးေတြထဲက တစ္ခုေတာင္ျပည့္သြားၿပီ......

...........................

မနက္စာစားၿပီးေတာ့ ကုိကုိ႔ကုိ အိမ္ေ႐ွ႕လုိက္ပုိ႔ေတာ့ ေတာ္ေတာ္လွမ္းလွမ္းေရာက္ေတာ့ ျပန္လွည့္ၾကည့္ၿပီး လက္ျပၿပီး ျပဳံးသြားတာလား အား.....ဘာလဲ ကုိကုိက chan ကုိ စိတ္ဝင္စားလာၿပီလား......ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္ပါ ကုိကုိ ကုိ chan ခ်စ္တယ္......

Lu''ဘာျဖစ္လာတာလဲ kris မ်က္ႏွာက ျပဳံးရႊင္ေနတာဘဲ......''

Jin''ဟုတ္ပ ပါးစပ္ကနားရြက္တက္ခ်ိတ္ေတာ့မွာ......''

Doctor is mineWhere stories live. Discover now