7

970 90 45
                                    

ေနလည္စာစားခ်ိန္က် ho layလည္း အိပ္ေျပနတာမုိ႔ အခန္းထဲကေန ထမင္းစားေဆာင္ကုိသြားတ့ဲလမ္းမွာ ကုိကုိ႔ကုိ ေတြ႔တာမုိ႔ ေနာက္ျပန္လွည့္မလုိ႔ျပင္ပင္မ့ဲ လက္ေလာက္ဝတ္ကုိ လမ္းဆြဲလုိက္တ့ဲ လက္တစ္စုံေၾကာင့္ လန္႔ၿပီး လွည့္ၾကည့္မိေတာ့................

Kris''ဘယ္ေျပးမလုိ႔လဲ chan.....''

Chan''မ...မ ......​ေျပးပါဘူး....''

ေနလည္စာစားခ်ိန္က် chan႐ွိရာ ကင္ဆာေဆာင္ကုိ လုိက္လာေတာ့ ကုိယ္ကသူကုိ အေဝးထဲမင္ပင္မ့ဲ သူကေတာ့ သူအာ႐ုံန႔ဲသူ ကုိယ္ဘက္ကုိ လွည့္လာေတာ့မွာမုိ႔ မျမင္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနလုိက္ေတာ့ ျပန္လွည့္ဖုိ႔ ၾကံေနတ့ဲ သူကုိလွမ္းဆြဲလုိက္ေတာ့ ကုိယ္ေလးတြန္႔သြားတ့ဲ chan

Kris''ဟုလား အ့ဲတာဆုိ ဘာလုိ႔ျပန္လွည့္သြားတာလဲ....''

Chan''ဟုိ...ဟုိ....အ့ဲတာကေလ.....''

အထစ္ထစ္ျဖစ္ေနတ့ဲ ေကာင္ေလးကုိ စကားဆုံးေအာင္ မေျပာခုိင္းေတာ့ဘဲ လက္ကုိဆြဲၿပီး ေခါင္မုိးထပ္ကုိသာ ဆြဲေခၚလုိက္ေတာ့တယ္....အေပၚေရာက္ေတာ့ ငုိမ့ဲမ့ဲေလးန႔ဲ သူလက္ကုိေျပာလာတ့ဲ chan......

Chan''ကုိကုိ.....chanကုိ လြတ္ပါအုံး.... လက္က...အရမ္းနာေနၿပီ''

Kris''အာ sorry chan..... အရမ္းနာသြားလား... ကုိယ့္ကုိျပၾကည့္''

Chan''ဟုိ....ရပါတယ္....ဘာေျပာမလုိ႔လဲဟင္....''

Kris''ကုိယ္ေျပာမွာပါ chanေသခ်ာနားေထာင္ေနာ္''

Chan''ရတယ္ ကုိကုိ အားမနာပါန႔ဲ မေန႔ညက ကုိကုိ lu hyungကုိ စိတ္ဆုိးေနတာေရာ မူးေနေရာေၾကာင့္ဆုိတာ chanသိပါတယ္ ကုိကုိ☹☹''

ကုိယ္ေျပာခ်င္တာက တျခား သူကေျပာခ်င္တာေတြေျပာၿပီး.ေခါင္းကုိေမာ့မလာေတာ့ဘူး........

Kris''ကုိယ္ကအ့ဲတာ ေျပာမလုိ႔မဟုဘူးေလ......''

Chan''ဟမ္....အ့ဲတာဆုိ ဘာေျပာမလုိ႔လဲဟင္''

Kris''ကုိယ္မေန႔ညကေျပာတာ ေနာက္ေနတာမဟုဘူး ကုိယ္တကယ္ေျပာေနတာ ကုိယ့္ကုိယုံေပးပါ.....''

Chan''ဒါပင္မ့ဲ lu hyungကေရာ ကုိကုိန႔ဲ အဆင္ေျပေနၿပီဘဲ ဘာလုိ႔ chanကုိ........ ''

Kris''ကုိယ္ေျပာတာနားေထာင္ေနာ္...... chan..''

Chan''ဟု''

Doctor is mineWhere stories live. Discover now