11

907 99 42
                                    

လမ္းမေပၚက လူေတြကုိတုိက္မိလုိ္႔ ေတာင္းပန္ရ
တာလဲ ကုိယ္အသက္ထက္ေတာင္ေက်ာ္ၿပီလားမွတ္ရတယ္ chan လည္း အေသြးန႔ဲ အသားန႔ဲ တည္ေဆာက္ထားတာ ကုိကုိရ႕ဲ မၾကဳိက္ဘဲ မခ်စ္ဘဲန႔ဲ ဘာလုိ႔ လက္ထပ္ခြင့္ေတာင္းတာလဲ ဘာလုိ႔လဲ ဘာလုိ႔လဲ..........

Tao''သားဘယ္သြားမလဲ.....''

Kris''ကြၽန္ေတာ္ chanကုိ သြား႐ွာရမယ္...... ''

Tao''ဘယ္ကေန စ႐ွာမွာလဲသား ေျပာ.......''

Kris''မသိဘူး ဒါပင္မ့ဲ chanကုိေတာ့ကြၽန္ေတာ္ ေတြ႔ေအာင္႐ွာရမယ္ appa......''

Tao''ဟုတ္ပါၿပီ.....''

Kris လမ္းမေပၚမွာ ေျပးလႊား႐ွာေနတုန္း ခပ္လွမ္းလွမ္းက လမ္းမေဘးမွာ ငုပ္တုတ္ေလးထုိင္ၿပီး ေက်ာေလးတသိမ့္သိမ့္တုန္ေနတ့ဲ ေကာင္းေလးတစ္ေယာက္ ေသခ်ာက ငုိေနတ့ဲ​ေကာင္ေလး ကုိယ္လည္း ကုိယ္န႔ဲမဆုိင္ဘူးေလ အခုခ်ိန္က chanကုိေတြ႔ေအာင္႐ွာဖုိ႔ဆုိေတာ့ ကားငွါးမလုိ႔လုပ္တုန္း ေသခ်ာျပန္လွည့္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ chan န့ဲ တူသလုိဘဲ ဒါမွမဟုတ္ ဒီေကာင္ေလးက chanဘဲဖစ္ေနမလား........

Kris''chan......''

Chan''ကုိ....ကုိကုိ.....ဟင့္......''

Kris''chan.....ငုိေနတာလာ........ဘာျဖစ္လုိ႔လဲ ဟမ္...''

Chan''မငုိပါဘူး......''

Kris''မ်က္ရည္က်ေနတာကုိ မငုိတာလား chanရယ္......''

Chan''မငုိပါဘူး မ်က္လုံးထဲ.....ဟင့္ အမႈန္ဝင္သြားတာ.....မလုိ႔.......''

Kris''ေစာေစာက ၾကားသြားလား......''

Chan''ဟင့္အင့္ မၾကား....မၾကားပါဘူး......''

Chanမင္းၾကားသြားတာလား chanရယ္ ကုိယ္မင္းကုိ နာက်င္ေစျပန္ၿပီ ကုိယ္ေၾကာင့္မ်က္ရည္က်ရျပန္ၿပီလားကြာ.........

Kris''ဟုလုိ႔လား.chan.....''

Chan''တကယ္ပါ chanမၾကားတာ တကယ္ပါ ommaက ျပန္လာဖုိ႔ phဆက္လုိ႔ ကုိကုိ႔ကုိႏႈတ္မဆက္ဘဲ chanျပန္လာခ့ဲတာ တကယ္ပါ....အခုေတာင္ ျမန္ျမန္ျပန္ရမွာကုိကုိရ႕ဲ ေမေမေစာင့္ေနေတာ့မွာ......''

လိမ္ျပန္ၿပီ chanရယ္ မင္းလက္ထပ္မ့ဲ သူက ငတုံးလုိ႔ထင္ေနတာလား.....

Kris''အ့ဲတာဆုိထ ကုိယ္လုိက္ပုိ႔ေပးမယ္..... ''

Chan''ဟင့္ အင့္ လုိက္မပုိ႔န႔ဲေတာ့.....''

Doctor is mineWhere stories live. Discover now