Hoofdstuk 4

259 15 14
                                    

pov janine

heey schat zullen we jou spullen ook ff naa mijn kamer brengen en ons erna klaar maken? is goed . we lopen samen naar mijn moeders appartement en pak me spullen en loop naar het appartement van de boys. we zijn op de kamer van kaj het is best groot. ik pak meteen mijn tas en begin alles in te ruimen. kaj helpt me. babe wil je wat drinken? doe maar appelsap. ik loop naar de keuken en schenk appelsap in en geef het aan kaj. dankje babe. no problem schat. ik pak wat spullen en ik ga me douche. schat ik ben ff douche. ok is goed ik zit in de andere badkamer. oke tot zo. ik loop naar de kamer en zet de douche aan en kleed me uit en ga eronder staan. 5min later ben ik klaar. ik droog me af en kleed me aan. ik steil me haren. en make up nog ff. poeder op eyeliner mascara en lipstift. ik doe me hakken aan loop de kamer in. 

pov kaj

janine komt net de woonkamer in lopen ze ziet er goed uit. heey babe wat zie je er goed uit zeg. awh dankje jij ook hoor. dankje en ik gaf haar een kus. ik ga ff bij de andere kijken of ze klaar ze. oke is goed tot zo. ik loop naar de kamer van samuel. en ze staan daar te zoenen. heey tortelduifje zijn jullie klaar? ja hoor we zijn al best lang klaar. oke komen jullie naar onze kamer zo. is goed tot zo. nu nog jai dioni en cassius halen. heeey whats up boys komen jullie zometeen naar mijn kamer. oke is goed tot zo. ik loop weer terug naar mijn kamer sam en nicky zijn eral.

pov janine

kaj is ff de rest halen en sam en nicky zijn er al. nicky mag ik je ff spreken. u ja hoor.ik loop met haar naar de badkamer. Heb je verkering met sam?? ja . super leuk ik wist wel dat het iets zou worden tussen jullie  twee hahaha. hahaha ik had het helemaal niet verwacht. we lopen de badkamer uit en de andere zijn er al. oke we zijn er dus allemaal zullen we dan vertrekken. ja hoor. en we liepen met ze alle naar het restaurant. sam ging naast nicky zitten. ik naast kaj . en dioni naast jai en cassius weer naast jai. hallo wat willen jullie drinken. uhhm doe mij maar cola. wat willen jullie? allemaal cola dus . ja . oke . de ober kwam paar minuten later met het drinken. daarna bestelde we het eten.

pov samuel

ik en nicky hebben samen sushi besteld het is echt lekker. vind je het lekker babe. ja heerlijk en wat vind jij ervan. ik vind het ook super lekker. 30 min later iedereeen was klaar en kaj ging betalen. babe zullen we ff naar het strand gaan? is goed . ik pakte haar hand en liep samen met haar naar het strand. het is hier echt mooi. inderdaad maar jij bent mooier. ik zag dat haar wangen rood werden. wat ben je toch schattig als je wangen rood worden. wat ben je toch lief en ze gaf me een zoen. pakt haar vast en rende met haar het water in. whahaha waarom deed je dat? geen idee hahahaha. nu zijn we helemaal nat. achja maak toch niet uit. ik heb het koud.

pov nicky

ik heb het koud. ow kom maar hier. je bent echt super lief sam.dankje jij ook. en hij gaf me een kusje op me wang. ..........

hoiii mensjes   wat vinden jullie eigenlijk van het boek???

B Brave- verliefd in 1 dagWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu