,,Takže mi řekni, je sexy? Už si na ní nepamatuju, všechno se minule strhlo tak rychle, že jsem neměl čas na to si jí prohlížet." zamrmlal Justin, nadzvedl obočí a olízl si své rty. Já byla otočená zády, protože jsem zrovna nalívala pití do skleniček, takže jsem protočila očima a otočila se. Pohled jsem přesměrovala na Joshe, který se na mě pobaveně koukal.
,,Na mě nekoukej, jsem sice o něco vyspělejší, ale pořád jsem chlap. Zajímá mě to samý." uchechtl se a já znovu převrátila očima. Už jsem se nemohla dočkat, až Lori přijde. Dnes je totiž den D, její narozeniny.
Na narozeniny, spíš na narozeninovou oslavu, se v podstatě těšíme celý rok. Děláme je pokaždé stejně. Oslavenkyně má na hlavě barevnou korunu, sfoukávají se svíčky, pak se otevřou dárky a nakonec si pustíme maraton filmů. Je to prostě naše tradice a na tom, že tu je Josh s Justinem se nic nemění. Řekla jsem si, že to bude příjemné zpříjemnění, mít tu ty dva. Alespoň bude větší zábava.
,,To můžete za pár minut posoudit sami." pokrčila jsem rameny.
,,A na co je tohle?" zeptal se Justin a ukázal na papírovou barevnou věc. Udělal divný ksicht a podíval se na mě. Možná si bude myslet, že je to dětinské, ale v tom případě ho vykopnu na ulici. No, v mém případě na chodbu.
Sebrala jsem ji a dala na linku vedle sebe. ,,To tě nemusí zajímat." sykla jsem.
,,Dobře, jen jsem se zeptal." zvedl ruce na obranu. Josh se nad námi pořád pobaveně smál.
Po pár vteřinách už se mým bytem rozléhal zvuk zvonku. Usmála jsem se. ,,Už je tu."
V mých teplých černých ponožkách jsem pomalu s úsměvem došla ke dveřím, které jsem následně otevřela. Za nimi stála Lori s velkým úsměvem a dvěma krabicemi piva, které zvedla na úroveň své hlavy. ,,Jde se slavit!" vyhrkla.
Zasmála jsem se. ,,Ale ještě předtím, jsou tu i Justin a ten nový soused, jak jsem ti o něm říkala," informovala jsem ji. Přikývla a zula si boty, já za ní zavřela dveře. ,,jmenuje se Josh a je to hasič, ale to už jsem ti asi říkala, co?"
,,Bylo to to první, co si mi do telefonu řekla." mrkla na mě a odebrala se do kuchyně. ,,Ahoj všichni." řekla s úsměvem a položila pivo na linku. Oba se na ní dívali trošku překvapeně, ale zároveň pobaveně. ,,Jsem Lori, oslavenkyně, pokud to někdo neví." přejela oba pohledem.
Justin se rychle postavil a odkašlal si. ,,Jsem Justin, ale to už asi víš." ušklíbl se a potřásl její rukou.
,,Ty paličky jsou v horní skříňce." ukázala. Justin si něco zamrmlal pod nos a šel si je vzít, ale i tak myslím, že jich má velkou zásobu, protože do bicích mlátí pořád.
,,Já jsem Josh." kývl na ní a Lori se na něj dlouze usmála. Hned bylo vidět že jí padl do oka, a podle jeho pohledu ona jemu také. Vlastně když tak stojím, opírám se o futra a dívám se na ně, myslím že by se k sobě hodili. Jak povahově, tak vzhledově.
,,Na něco jsem zapomněla." řekla jsem a dala jí na hlavu papírovou korunku s nápisem.
,,Dobře no," zasmála se. ,,takže kde mám dárky?"