8.

244 10 0
                                    

December 15. - Hétfő:

Újra elkezdődött a hét. Ma van december 15., vagyis George születésnapja. Hétvégén megvettem neki a kedvenc könyvét, amiről állandóan áradozik. Már éppen indulnék ki, amikor valaki csenget. Ilyenkor ki a jó isten zavar?! Utálom, ha munka előtt zavarnak!

- Szia Rose! - köszönt Thomas.

- Ohh.. Te vagy az? - kérdeztem eléggé idétlenül.

- Igen. Miért? Kire számítottál volna? - kérdezte nevetve.

- Csak tudod, nem szeretem, ha munka előtt zavarnak - mondtam, mire Tom abba hagyta a nevetést.

- Bocsánat... É-én, nem tudtam - mondta Thomas kellemetlenül.

- Semmi gond - mosolyogtam - De most már tudod, hogy munka előtt ne zavarj.

- Csak, azért jöttem, hogy megkérdezzem, nincs kedved ma este átjönni hozzám?

- Egy újabb randi? - önkéntelenül is elmosolyodtam.

- Igen - válaszolta az előttem álló férfi.

- Szívesen, megyek. De most már indulok a munkába. Majd ott találkozunk - mondtam, majd elindultam a munkába.

Mikor megérkeztem az irodámba, levettem a kabátom és neki láttam a munkámnak. 1 óra múlva fogjuk George szülinapját ünnepelni. Akkor addig előveszem az ajándékot és becsomagolom. Remélem tetszeni fog neki. Kinyitom az ajtót, mire Thomasba ütközök. Majdnem elestem, de sikerült megőriznem az egyensúlyomat. Eközben Tom értem nyúl, hogy megfogja a kezem, hogy ne essek el, de így a segítsége nélkül is ment. A keze a levegőben tétovázott tovább. Szegénynek mi ciki lehetett. Szó nélkül mentünk a főnök irodájába.

- Nos, úgy látom mindenki itt van - mondta Sher úr.

- Elnézést Sher úr, de Jessica nem tudott eljönni. Lebetegedett. Viszont az közös ajándék pénzét elküldette velem Önnek - sétált Barbara Sher úr asztalához.

- Köszönöm Barbara - mondta a főnök, majd tovább folytatta - Ahogy a többieknek is, hogy beszálltak az ajándék költségeibe. Most pedig valaki menjen szólni Georgenak - itt azonnal felálltam, hogy én szeretnék menni. Az annyira nem feltűnő, ha én megyek. Az ajtó felé mentem, majd elindultam George irodája felé.

- Szia, George! - köszöntem, miközben a fejemet bedugtam az ajtón - a főni hivat. Valamit közölni akar velem és veled.

- Szia Rose! Megyek - állt föl, majd velem együtt sétált tovább az épületben lévő legnagyobb irodába.

- BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! - kiabálták a többiek, mire George csak felém fordul, és rám mosolyog, amit viszonoztam.

A parti többi része jól telt. George örült a közös ajándéknak. Én személyesen adtam neki oda az enyém. Sose láttam még ennyire izgatottnak. Szóval jó választás volt.

Miután vége lett az ünneplésnek, mindenki mehetett haza. Éppen a zárral vacakolok. Megint. Már múlt hét óta nem jó. De eddig valahogy sikerült bezárnom. Most sehogy se megy. Hívok egy karbantartót, mielőtt még nagyobb kárt teszek az ajtóban.

Már itthon készülődök az esti elfoglaltságomra. 6 óra van, és lassan megyek át Thomashoz. Vettem a boltban a popcornt és egy kis üdítőt, szóval el ne felejtsem itt hagyni. Miért érzek szorongást? Gyorsan elhessegettem a gondolataimat, majd elindultam Thomas háza felé.

Mély levegő. Éssss...bekopogás. Oké. Kész meg van. Thomas azonnal ajtót nyitott, majd betessékelt.

- Köszi - mondtam, miközben Tom levette a kabátom.

- Készültem popcornnal is, de ha elfogyik, akkor rendelünk kínait - mosolygott, mire én lehuppantam a kanapéjára. Baromi szép háza van. A nappaliban egy nagyon modern kanapé helyezkedik el, amihez egy szép dohányzó asztal társul. Az előtt pedig a tévé található. Biztosan került az is pár százezer forintba. Pár könyvespolc, növény és kép helyezkedik még el a helyiségben.

- Mit nézünk? - kérdeztem, mire Thomas széles mosolyra húzta a száját, majd előhúzott egy karácsonyi filmekkel teli CD kupacot - Ez nem kezdődhet jól...

- Jaj, ne csináld már! - rakta be az egyik CD-t Tom, majd leült mellém - Attól még, hogy te nem szereted a karácsonyt a múltad miatt, nem biztos, hogy a karácsonyi filmeket sem fogod szeretni - talán igaza van... Elkéne engednem a múltat. De nem megy.

Már 2 filmet megettünk, ahogy az összes popcornt is.

- Itt az ideje kínait rendelni - dörzsölt össze mohón a tenyerét Thomas, mire önkéntelenül is elnevettem magam.

A 3. film felénél hozták meg a finom ételt. Eddig megnéztük az 'Igazából Szerelem' és a 'Télapu' című filmeket. Most nézzük a 'Télapu 2'-t. Nekem eddig mindegyik kifejezetten tetszik. Tényleg igaza volt Tomnak. A karácsonyi filmek nagyon jók.

Már az óra lassan éjfélt ütött. Az 5. film elejére emlékszem már csak, mert Thomas vállára hajtva a fejem, elaludtam.

Karácsonyi csók ✔️/ Javítás alatt! Onde histórias criam vida. Descubra agora