Part (8)

393 17 0
                                    

ေမာင္​...သိပါ​ေစ

🌸pann

Part ( 8 )

"...လက္​...​ေဇ ​ေရာက္​​ေနၿပီ..."

"...အင္​းအင္​း...လာခဲ့မယ္​​ေနာ္​..."

လက္​ ဖုန္​းခ်ၿပီး အိတ္​ယူကာ ထြက္​ခဲ့သည္​....

"...​ေမ့...သမီး အျပင္​ခဏ သြားလိုက္​ဦးမယ္​ ​ေနာ္​..."

"...သြား​ေလ...သမီး အျပန္​​ေတာ့ ​ေနာက္​မက်​ေစနဲ႔​ေနာ္​..."

"...ဟုတ္​ ​ေမ...သြားၿပီ..."

လက္​...ျခံတံခါးစိၿပီး ​ေဇ့ ကားဆီ အျမန္​​ေလ်ွာက္​သြားလိုက္​သည္​...

​ေဇ..ကား​ေပၚက​ေန မိုးျပာ​ေရာင္​ ဝမ္​းဆက္​​ေလးႏွင္​့ လွ​ေန​ေသာ သူမကို...​ေငးၾကည္​့​ေနမိသည္​..

ဂ်​ေလာက္​~~~~

ကားတံခါးဖြင္​့သံႏွင္​့အတူ ထိုင္​ခံု မွာ သူမ​ေလးဝင္​ထိုင္​​ေနၿပီ...

​ေဇ့ကို အျပံဳး​ေလးတစ္​ပြင္​့ ​ေပးကာ...ကားတံခါးျပန္​ပိတ္​ၿပီး ခါးပတ္​ႀကိဳးသိုင္​းတပ္​ကာ ကိုယ္​ကို မတ္​မတ္​​ေလး ထိုင္​​ေနၿပန္​သည္​...

"...​ေဇ...သြားမယ္​ ​ေလ..."

"...ဟင္​...အင္​း..."

​ေခါင္​း​ေလ်ွာ္​လာသည္​ ထင္​၏...ကားထဲမွာ ႐ွန္​ပူ အနံ႔ သင္​းပ်ံ႕ပ်ံ႕​ေလးက...လူကို က်ီစယ္​ ​ေန သ​ေယာင္​​ေယာင္​...

သူမကိုယ္​သင္​းနံ႕ပဲလား....တစ္​ခုခု ဆြတ္​ဖ်န္​းလာသည္​လား...​ေဇ မသိ...

​ေဇ ရ​ေနတဲ့ အနံ႔က သင္​းသင္​း​ေလး နဲ႔ ယဥ္​ယဥ္​​ေလး...အနံ႔မ႐ုိင္​း...

တျခားမိန္​းက​ေလး​ေတြဆိုရင္​ ​ေရ​ေမႊးအိုးထဲ ​ေဇာက္​ထိုးမ်ား ​ေမွာက္​က်လာသည္​ဟု ထင္​ရ​ေလာက္​​ေအာင္​ တစ္​ကိုယ္​လံုး...​ေျခဆံုး​ေခါင္​းဆံုးဆြတ္​ဖ်န္​း​ေနၾကတာ...သူတို႔နား​ေရာက္​ရင္​ လူက မူးခ်င္​သလိုလို ယိုင္​လဲ ခ်င္​သလိုလို ျဖစ္​ကာ...​ေအာ္​ဂလီဆန္​ ၿပီး ထြက္​​ေျပးခ်င္​တဲ့ စိတ္​ျဖစ္​တာကို သူတို႔ကသူတို႔ အလွ . သူတို႔ ​ေရ​ေမႊးဆြတ္​ဖ်န္​းလာတဲ့ အနံ႔မွာ ​ေယာက်ာ္​းထုက ​ေမ့​ေမာ​ေလာက္​​ေအာင္​ တပ္​မက္​သည္​ဟု သူတို႔ကိုယ္​သူတို႔ ဂုဏ္​ယူ ဝံ့ႂကြားစြာ ​ေျပာတတ္​ၾကသည္​...ကိုလည္​း ရယ္​ခ်င္​မိပါ၏....

ေမာင္..သိပါေစ ( Zawgyi)Where stories live. Discover now