483 41 1
                                    

Jimin pov:

Amióta Minjun visszajött, zárkózottab lettem és sokkal kevesebbet beszélek az emberekkel. Még anyának is csak köszönök és egész nap nem szólok hozzá többet. Sokat fogytam és így úgy nézek ki mint egy csontváz. Tudom, eddig az volt a bajom hogy dagadt vagyok, de így meg nagyon sovány. Sokat vesztettem abból a csöppnyi önbizalmamból. Már senkiben sem bízok. Ezért nem is akarok szerelmes lenni. Nem bízok meg eléggé az emberekben anyán, Hobi-n és Tae-n kívül. Na meg talán Jungkook-on. A szerelem egy csalódás és nem akarok még többet csalódni az életemben.

Miután abbahagytam az önsajnálatot, elkezdtem készülődni, mivel hétfő van és nekem iskolába kell menni.

Hamar elkészültem és leszaladtam a lépcsőn. Mielőtt kimehettem volna az ajtón anya megszólalt.

-Hova mész? - csak néztem rá bambán, hogy miért kérdi ezt. Látta, hogy nem tudom, hogy miről beszél ezért folytatta - Ma nincs iskola. Vakáció van egy hétig, emlékszel? - a fejemben megcsaptam magam, hogy hogy voltam képes ezt elfelejteni.

Gyorsan megfordultam,hogy visszamenjek a szobámba, de anya ezt nem így gondolta.

-Jimin! - megálltam de nem néztem rá - Mi van veled mostanában? Alig beszélsz hozzám, zárkózottab lettél és szörnyen lefogytál... - kösz az emlékeztetőt... - Miért nem mondod el nekem,hogy mi a baj? A fiam vagy, nekem mindent elmondhatsz...

Hallottam ahogy elkezdett halkan sírni... Nem tudta hogy mi történik a saját fiával és ezért én vagyok a hibás... Mindent elrontok... Én is elkezdtem sírni, megfordultam, odamentem hozzá és megöleltem. Meglepődött, de szinte azonnal visszaölelt.

-Sajnálom anya... - mondtam neki sírva és jobban hozzábújtam. Így álltunk egy ideig amikor végül megszólalt.

-Mi a baj, kicsim? Tudod,hogy nekem elmondhatod.

-Egyszer majd elmondom, de nem most...

-De ígérd meg, hogy nem fogsz elzárni magadtól.

-Rendben... Sajnálom

-Semmi baj, kincsem..

***

Az ágyamban feküdtem és állatos videókat néztem, hátha azok felvidítanak. De persze ezt is meg kell valakinek zavarnia.

Jungkook❤ üzenetet küldött

Jungkook❤

Szia Chim! Mostanában nem beszélsz velem szóval gondoltam,hogy írok itt. Csak annyit akartam mondani, hogy átmegyek hozzád, hogy fel vidítsalak egy kicsit. Egy pillanat és ott vagyok! ❤

Ez megőrült?! Minek jön ide??

Öt perc múlva hallottam hogy valaki csenget. Biztos Jungkook az.. Próbáltam hallgatózni hátha hallok valamit.

-Óh, szia Jungkook! Örülök, hogy jöttél. Szegény nagyon maga alatt van és nem tudtam, hogy ki tudná felvidítani és eszembe jutott hogy múltkor is te segítettél neki.

-Ez természetes Mrs.Park.

-Ugyan, szólíts csak Nara-nak.

-Rendben. Jimin merre van?

-Fent van a szobájában. Menj csak fel hozzá.

-Rendben köszönöm!

Anya hívta meg?! Mindenki ellenem van? Éppen visszaültem az ágyra és már az ajtó nyitódott is.

Hagyd Hogy Szeresselek [Jikook ff.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora