E.J x reader
fantomka_ kérésére UwU
Ma is Masky és Toby viaskodására keltem fel, a tervezettnél jóval hamarabb.
Idegesen kimásztam az ágyból és szinte feltéptem az ajtót. Ahogy kinéztem megláttam, hogy egy bizonyos kannibál is robban.
Ahogy jobban megnéztem, csak egy nadrág volt rajta így a jól kidolgozott felsőteste szabadon maradt.
Éreztem, hogy egy kicsit elvörösödök, majd bambulásomból a srác nevetése zökkentett ki.
Rá néztem, hogy lássam az arcát, ami egy pimasz vigyort küldött felém.
Utálom amikor ezt csinálja. Húzza az agyam, de tudja, hogy nem tudok rá haragudni és ezt kihasználja.
Nagyot sóhajtva elindultam lefelé. Csináltam egy kakaót, majd leültem az asztalhoz. Hamarosan -példámat követve- Jack is odaült mellém.
-Most haragszol?
-Tudod, hogy nem tudok haragudni rád...
-Túlságosan szeretsz!
Már nem sokáig..
Körübelül egész nap piszkált minden hülyeségével. De az utólsóval betelt a pohár. Pókokat rakott az ágyamba...
Átviharoztam a szobájába, és odaálltam elé. Csak vigyorgott, de megfogtam a pólóját és lerántottam, hogy egyszinten legyünk.
A másik kezemmel fogtam és felpofoztam, majd kimentem. Átmentem Jill-hez, hogy megkérdezzem, maradhatok-e nála. Sajnos nem tudtuk megoldani, ezért lent maradtam a kanapén.
Próbáltam elaludni, de nem ment. Egyszer csak valaki lépteit hallottam meg, majd besüppedt mögöttem a kanapé.
Két erős kéz ölelt át, majd egy ismerős illat csapott meg. Fejét a nyakamba fúrta és nem engedett el. Annyira nem bántam, csak furcsálltam.
Reggel mikor felkeltem, átfordultam a másik oldalamra, hogy lássam a fiú arcát. Mikor már legalább 1-2 perce nézhettem, hirtelen kinyitotta szurkos szemeit, és az ajkait enyéimre nyomta.
Egy kis ideig még így voltunk, majd valaki elkezdett "köhögni" a lèpcső irányából. Odakaptuk a fejünket, és megláttuk a csápost.
Pár másodpercig néztük, majd elnevettük magunkat. Slender csak megrázta a fejét, és ment a dolgára.
Hmmm...Ez nem lett az igazi :( Remélem azért tetszik!
Helyesírási hibákért bocsi!
Következő: Ben xreader
Ennyi voltam, Bye! :3
ESTÁS LEYENDO
Creepypasta horoszkópok és egyéb baromságaim ¡¡BEFEJEZETT!!
HumorGondoltam én is alkotok egy ilyen "csodálatos" könyvet mer' mé' ne? Ha nem lesz a legjobb akkor bocsi! Ha valakinek van ötlete az privátban megírhatja! ^^