75. Rész

382 33 7
                                    

Régen volt ilyen, szóval úgy döntöttem most megint csinálok.

Ki mit csinálna, ha megtudná, hogy valaki megütött/megbántott téged?

Emböckék: L.J, Toby, Jeff, Jason the toymaker,

L.J

Jeff elkezdett kötözködni veled, de te nem hagytad magad

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Jeff elkezdett kötözködni veled, de te nem hagytad magad. A végére már annyira eldurvult, hogy olyan dolgokat is a fejedhez vágott, amikről tudja, hogy mindig szomorú leszel. Felsiettél a szobádba, és leültél az ágyadra. Egy darabig próbáltad visszatartani a sírást, de végül nem sikerült. Valaki kopogott az ajtódon, de te csak odakiabáltad, hogy "Menj el!". Azt a valakit láthatólag nem érdekelte, hogy nem akarod látni, mert benyitott, majd leült melléd. Megölelt téged és megkérdezte, "Melyik volt?". Egy kis hezitálás után elmondtad neki, hogy Jeff volt az. Felkelt mellőled, kicsit megtörölte a szemed, és az arcod a könnyektől, rádmosolygott, majd elindult ki. "Jeff! Gyere ide te vágott pofájú köcsög, hadd tépjem ki a gerinced!" Kezdett el kiabálni, mire te kicsit nevtni kezdtél. Pár perc múlva visszajött kicsit véresen, mire picit ijedten néztél rá. " Nyugi, nem öltem meg!" "Csak majdnem..." Tette hozzá az utolsó két szót nagyon halkan. Megint megölelt téged és el sem akart engedni.

(Bocsi Jeff...XD)

Toby 

Nagyon gyerekes vagy, és Toby-val szeretitek a többieket szivatni valamivel

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nagyon gyerekes vagy, és Toby-val szeretitek a többieket szivatni valamivel. Most is éppen valami irtó nagy baromságot terveztetek Toby-val, ami most Masky ellen irányult, viszont ő most különösen rossz kedvében volt, emiatt leordibálta a fejeteket, és olyan dolgokat is mondott ami neked nagyon rosszul esett. Toby nem nagyon foglalkozott azzal, amit Masky mond, de mikor rádnézett, és látta, hogy lehajtott fejjel sírsz, azonnal lecseszte Masky-t, aki morogva elment. Toby az álladnál fogva felemelte a fejed és lehúzta a maszkját, majd megpuszilta a szád, mire kicsit elpirultál. "Ne sírj miatta!" - mosolygott rád, majd szorosan magához ölelt.

Jeff

Megint vesztettél Ben ellen egy játékban, mire levágtad a kanapéra a konzolt, ami onnan a földre esett és mentél volna el, de Ben rádkiabált

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Megint vesztettél Ben ellen egy játékban, mire levágtad a kanapéra a konzolt, ami onnan a földre esett és mentél volna el, de Ben rádkiabált. "Idióta! Ha földhöz vágod, akkor el fog romlani!" Erre mérgesen visszaszóltál. "Ki a jó bánatos édesanyámat hívsz te idiótának?!" Akadtál ki egy kicsit. "Téged!" Elkezdtétek egymást szidni, majd Ben hozzádvágta Masky egyik üres piás üvegét, ami pont a szemedhez érkezett és darabokra tört. "Rohadj meg te hülye kerti törpe..." Mondtad, miközben a sírás kerülgetett. Erre mégidegesebb lett és rádborította a kanapét, mivel mögötte álltál. Ő elment duzzogni, te pedig nehezen kimásztál a nehéz tárgy alól és felmentél a szobádba, de mielőtt be tudtál volna menni, valaki megfogta a karod. Ránéztél, és Jeffet láttad meg. "Ki volt az és mit csinált?!" Kérdezte meg idegesen, te pedig elmondtad neki az egészet, közben elsírtad magad. "Komolyan képes volt bántani azért a hülye konzolért?" Kérdezte meg inkább magától, mint tőled. Elindult Ben szobája felé, te pedig követted őt. Berúgta az ajtót, majd Ben-t a nyakánál fogva felemelte. "Ne merj mégegyszer hozzáérni!" Mondta neki mérgesen, majd elengedte Ben-t, így ő földre esett. Jeff megfogta a karod, és maga után kezdett húzni. Megállt a szobád előtt, kinyitotta az ajtót, majd behúzott maga után. Még mindig folytak a könnyeid, amit észrevett és elkezdte törölgetni. Mikor rájött, hogy ez nem fog sikerülni, csak magához ölelt és a hátadat kezdte simogatni. "Ne sírj...Utálom, ha sírsz..." Mondta mire ránéztél és megláttad, hogy az arca kezdi felvenni a paradicsom színét. Ezen kicsit nevettél, mire mégjobban elvörösödött. "Ne nevess ki!" Mondta kicsit mérgesen, majd megint magához ölelt.

Jason T.T.

Éppen Jason-höz siettél, mert tegnap megígérte, hogy segít neked a varrásban, de útközben összetalálkoztál L

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Éppen Jason-höz siettél, mert tegnap megígérte, hogy segít neked a varrásban, de útközben összetalálkoztál L.J-vel. "Hova-hova?" Kérdezte mosolyogva. "Jason-höz megyek, mert megígérte, hogy segít nekem..."  "Óhh~ Utána segíthetnél nekem!" Mondta egy perverz vigyor kíséretében, mire te hasba ütötted. "Állítsd le magad rólam hipós szarka, mert nagyon megbánod!" Mondtad neki mérgesen és mentél volna el, de utánad szólt. "Jólvan! Amúgy is, olyan csúnya vagy, hogy még a halál sem vinne el!" Mondta idegesen, majd továbbment. Te csak álltál ott könnyes szemmel, majd elindultál. Mikor odaértél Jason szobájához bekopogtál és szinte rögtön ki is nyitotta az ajtót. Egy kicsit folytak a könnyeid, de próbáltad letörölni őket. "Mi a baj angyalom?" Kérdezte meg kicsi ijedtséggel az arcán. "Találkoztam L.J-vel...és mivel utálom, hogy folyton csak perverz dolgokon jár az esze ezért visszaszóltam..." Mondtad halkan, majd egy nagy levegő után megint megszólaltál. "Tényleg olyan csúnya vagyok, hogy a halál sem vinne el?" Kérdezted sírva, mire Jason gyorsan magához ölelt. "Dehogy is angyalom. Nekem te vagy a legszebb." Mondta, majd megpuszilta a fejed. "Na gyere be, varrunk neked egy plüsst. Milyen legyen?" Kérdezte mosolyogva, közben behúzott téged maga után.

Most csak ennyi, mivel nincs kedvem többhöz (meg ötletem sincs). ^^" Hibákért bocsi!

Bye!~ :3

Creepypasta horoszkópok és egyéb baromságaim ¡¡BEFEJEZETT!! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora