Ticci_Darky_1421 kérdései! UwU
Ben: .....
Rose: Naaaa?~
Ben: .....
Rose: Ha nekem megengeded, akkor neki is engedd meg!
Ben: J-jó...Hívhatsz, de csak akkor, ha nem ezzel fogsz csesztetni!L.Jack: IGEN!
Rose: NE KIABÁLJ!
L.Jack: De hát te is--
Rose: Nincs de!
L.Jack:...Jó-jó.....Igen! Az vagy! Tudom, hogy tőlem loptad!Toby: *Elbújik Rose mögé* Féljek?
Rose: Nem hiszem! Menj csak!Slender: Ha nem ő lenne az egyik legjobb gyilkos, akkor azt, mondanám nyugodtan, de így nem engedhetem.
Rose: Máskor nem ezt mondtaaaad~
Slender:...Mikor?
Rose: Tegnap azt kiabáltad, hogy megölöd Jeffet, vagy, ha nem akkor fizetnél is azért, hogy valaki megölje~E.J: Nem tudok varrni....De hang sem vagyok, szóval megpróbálom!
Offender: Sziaa~ 😏 Csak nem te is akarsz velem egy csodás északát eltölteni?~
Rose: Fuuuj...Hozom a keresztet...
Jeff: MIT AKARTÁL MONDANI??!!
Rose: Látod? Nem mindenki szeret!
Jeff: Mindegy...Nem, nem hívhatsz Jeffy-nek! Ha pedig a közelembe mersz jönni, esküszöm, hogy megtanítalak repülni! SENKI NEM NYÚLHAT A CSODÁS ARCOMHOZ VAGY A CSODÁS HAJAMHOZ!
Rose: Pfftt...Hahaha...M-mégh-hogy cs-csodás a-arc *Fuldoklik a nevetéstől*Jason: Hmm...Én nem tudok, de van egy ismerősöm aki tud! Majd csináltatok neked egyet!
Rose: Nekem iiis!
Jason: Oké!Nyugi, nem terhelsz! :3
Rose: *Elolvassa* Íííííí~ *Odafut Jeff-hez* LÁTOD?! *Belenyomja a telefont az arcába* NEM AKAR MINDENKI ELKERÜLNI! *Ujjongva visszarohan a szobájába* IGEEEEN!
Bye! UwU
KAMU SEDANG MEMBACA
Creepypasta horoszkópok és egyéb baromságaim ¡¡BEFEJEZETT!!
HumorGondoltam én is alkotok egy ilyen "csodálatos" könyvet mer' mé' ne? Ha nem lesz a legjobb akkor bocsi! Ha valakinek van ötlete az privátban megírhatja! ^^