💟35.018 beğenme
waenggyu herkese mutlu yıllaaar~leecryeong herkesi bilmem de sen yeni yıla bayağı mutlu girdin :D
↪ryushin @leecryeong ben neyi kaçırdım yine :(
↪daehw1 @ryushin beomgyu'yu taehyun'la yiyişirken bastım tuvalette fjskfksjdkskxk
↪leecryeong @ryushin ve bunu yeni yıla girerken yapıyorlardı :D
↪ryushin @leecryeong @daehw1 BÖYLE HARİKA BİR DALGA MALZEMESİNİ NASIL KAÇIRIRIM
↪waenggyu @ryushin @leecryeong @daehw1 SİZİ ÖLDÜRMEK İSTİYORUM KESİN YAthyunk seninle nice senelere sevgilim 💖
↪waenggyu @thyunk 💞💞💞***
(Yeonjun'un Soobin'i öptüğü kısımdan devam ediyor.)
Soobin iyi değildi. Kalbinin ritmi şaşmıştı, o kadar hızlı atıyordu ki patlayacağından korktu bir an. İçindeki bazı sesler sevinç çığlıkları atıyordu ama çoğunluğu tek bir duyguyu iletiyordu Soobin'in kalbine.
Hüzün.
Soobin kendinde güç bulduğunda hafifçe itti Yeonjun'u. Ona bakmak istemiyordu. Kalbinin daha fazla kırılacağını bilerek ona bakamazdı.
Diğer yandan Yeonjun ise yaptığı şeyin farkına yeni varıyordu. O an Soobin'i öpmek için bir anda gelen cesaret, şimdi onun ifadesiz suratıyla uçup gitmişti. Yeonjun onu böyle hissettirmekten nefret etmişti. Kendini nasıl açıklayacağını bilmese de bir umut denemek için harekete geçmişti.
"Soobin-" Ancak Soobin onun sözünü kesmişti.
"Neden bunu yaptın?" Soobin yutkunarak yumruğunu sıktı. "Seni sevmeyi bıraktıktan hemen sonra bunu neden yaptın?"
Yeonjun içinden kendine küfretti. Soobin çok haklıydı. Arkadaş kalmaya karar verdikten sonra onu öpmesi hataydı. Peki neden Yeonjun hata yapmayı sevmişti?
Soobin'in bu öpücükten üzüntü duyması kendini kötü hissettirmişti. Yine de şansını denemeye devam etti.
"Ben-" Soobin yeniden onun sözünü kesti. Yeonjun'un yüzüne hiç bakmıyordu.
"Artık görüşmesek iyi olacak." Yeonjun'un cevabını beklemeden hızla çıkıp gitmişti terastan.
Yeonjun ise arkasında kırık kalbiyle kalmıştı. Soobin'i artık kaybettiğini hissediyordu.
***
sap olmayanlar takımı
beomgyu: bir şey diyeceğim
soobin hyungu partiden çıkarken gördünüz mü siztaehyun: gece boyu seninleydim
ben de görmedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
la la land | txt ✓
Fanfictionkai soobin'e, soobin yeonjun'a, yeonjun beomgyu'ya, beomgyu taehyun'a aşıktı. bu aşk beşgeni onları birbirine bağlarken aynı zamanda aralarındaki rekabeti arttırıyordu. texting | 300719 - 151021