💟28.912 beğenme
thyunk çok yakışıklıyım, eyvahlar olsunjiiisung "kanka aşağıdan çek de uzun görüneyim"
↪thyunk @jiiisung puşt musun acaba?
↪jiiisung @thyunk gerçekler bebeğim, gerçekler :Dcherryin düştüm sanırım
↪thyunk @cherryn mümkünse kollarıma doğru :)
↪cherryn @thyunk :)waenggyu aman tanrım...
***
sünepeler ve harika Yeonjunbeomgyu: cherryn de kim?
kai: aaa bizim sınıftaki Chaerin
soobin: noldu?
beomgyu: yok düşmüşmüş Taehyun'a da neymiş
bir düşüreceğim onu, görecek
aptal kıztaehyun: Chaerin aptal falan değil Beomgyu.
düzgün konuş.beomgyu: öylesine bir kız için bana kızacak mısın yani?
taehyun: öylesine bir kız değil.
beomgyu gördü [17:46]
beomgyu çevrimdışı
soobin: ne oldu şimdi?
kai: hyung kaos kokusu alıyorum
yeonjun: kang sikik taehyun, umarım şu hareketlerinin bir nedeni vardır.
aksi halde ağzına sıçacağım.taehyun: ne zaman bir kızla konuşsam beomgyu böyle yapıyor
bıktım artık
neden böyle yaptığını gerçekten anlamıyorumyeonjun: ...
soobin: ben bi onun yanına gideyim en iyisi
yeonjun: ben gideceğim
soobin: senin ağzına sıçarım.
ben gideceğim işte.soobin çevrimdışı
yeonjun: atarını sikeyim senin
kai: yavaş bilader
yeonjun: ?
kai: lavaş ister misin hyung?
***
Soobin gözlüğünü düzelttikten sonra zili çalmıştı. Kapıyı saniyeler sonra gözleri kırmızı bir şekilde somurtan Beomgyu açmıştı. Muhtemelen evde annesi olmadığından toparlanma gereği duymamıştı.
Beomgyu kapıyı açtıktan sonra yeniden odasına gitmişti. Soobin de ardından içeri girmiş, kapıyı kapatmıştı. Onun odasına yürürken iç çekmişti. İçeri girdiğinde Beomgyu defterinin öylesine bir sayfasını karalıyordu. Bunu ağlamamak için yaptığını biliyordu. Defter baya kara olduğuna göre çok uzun süredir kendini tutuyordu. Beomgyu'nun yanına oturdu ve defteri ellerinin arasından çekti. Böylece göz göze gelmişlerdi.
Çok geçmeden Beomgyu'nun kızarmış gözlerinden bir damla yaş aktı. Sonra bir tane daha, bir tane daha derken kendini bırakmıştı. Soobin hemen onu kollarının arasına aldı. Yumuşak saçlarını usul usul okşadı onu sakinleştirmek için.
Dakikalar sonra odada sadece Beomgyu'nun iç çekiş sesleri duyuluyordu. Şimdi daha sakin bir şekilde Soobin'in yaslanmış duruyordu. Soobin'in şefkatli mırıltısı duyuldu biraz sonra. "Beomgyu, aptal mısın sen?"
"Hyung-"
"Onu kısıtlamaya çalışarak kendine aşık edemezsin." Beomgyu kafasını onun göğsünden kaldırıp gözlerini onun gözlerine sabitledi. Şimdi sesi küçük bir çocuk gibi çıkıyordu.
"Ben hayatımda ilk defa aşık oluyorum. Ki bunu sen farketmeseydin aşık olduğumu bile anlamazdım ben. Nereden bileyim onu kendime nasıl aşık edeceğimi?" Soobin derin bir nefes alarak yatağa uzandı.
"Taehyun'u kendine aşık etmene yardım edeceğim." Ve Yeonjun'u da kendime aşık edeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
la la land | txt ✓
Fanfictionkai soobin'e, soobin yeonjun'a, yeonjun beomgyu'ya, beomgyu taehyun'a aşıktı. bu aşk beşgeni onları birbirine bağlarken aynı zamanda aralarındaki rekabeti arttırıyordu. texting | 300719 - 151021