thirty nine

2.2K 206 100
                                    

💟 45

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💟 45.182 beğenme
soochoibin library date 📚

hyunjinnie tamam soobin ders çalışma artık karşımda böyle güçlü bir rakibimin olmasını istemiyorum
↪soochoibin @hyunjinnie ağlayacağına ders çalışsan da eşit şartlarda yarışsak
choilialia @soochoibin @hyunjinnie siz salak mısınız üniversite sınavını yarış olarak görüyorsunuz sadece soruyorum???
↪hyunjinnie @choilialia hayat bir yarıştır jisoo hanım, sizin gibi zenginler biz fakirlerin halinden ne anlasın 💔
choilialia @hyunjinnie ay kusacağım şimdi
↪hwangyeji @hyunjinnie senden ayrılmamam için bir neden söyle
hyunjinnie @hwangyeji birbirimize aşığız 😬
↪soochoibin hayır. başka yerde aşkınızı yaşayın. benim profilim olmaz.
hyunjinnie @soochoibin 👍🏻

waenggyu nedense yeonjun hyung çok sıkılmış gibi görünüyor date olduğuna emin misin hyung :')
↪soochoibin @waenggyu evet çok eğlendik biz
↪choiyeonjun__ :')
soochoibin @choiyeonjun__ ne?
choiyeonjun__ @soochoibin :')
soochoibin @choiyeonjun__ eğlenmedin mi yani?
choiyeonjun__ @soochoibin aşkım kim ders çalışırken eğlenir ki...
soochoibin @choiyeonjun__ 🙄👉🏻👈🏻
↪waenggyu @soochoibin yazıksın :/

***

"Yuna, bak bana."

Jeongin ısrarla kollarını birbirine bağlamış olan kuzenine bakmaya çalışıyordu ama Yuna inat ediyordu, kafasını eğmişti somurtarak.

"Ama bana bakmazsan böyle vedalaşmadan mı ayrılacağız, hm?"

Yuna birkaç saniye ona baktıktan sonra nefesini bıraktı ve kollarını karşısındaki kuzeninin boynuna sardı. Konuşmaya başladığında sesi oldukça mutsuz geliyordu.

"Jeongin, gitme. Ne yapacaksın Busan'da? Burada ben varım, birlikte eğleniyoruz ne güzel. Hem daha dolu dolu geçirmemiştik hiç zamanımızı. Çok erken değil mi gitmen için?"

Jeongin buruk bir gülümsemeyle onun saçlarını okşadı.

"Sen bilmiyorsun ama oradaki arkadaşlarım da benim dönmem için ısrar edip duruyorlardı. Bensiz yapamıyorlar işte."

Yuna geri çekilip kaşlarını kaldırarak Jeongin'e baktı.

"Ben? Ben de sensiz yapamam."

Jeongin onun önüne gelen birkaç tel saçı kulağına sıkıştırdıktan sonra gözlerini Kai'ye çevirdi.

"Ben olmasam da Kai var. Eminim ki o da seninle benimle yaptığın şeyleri yapar. Endişelenme güzellik."

Yuna derin bir nefes alıp tekrar ona sarıldı.

"Yolda çok dikkatli ol. Oraya varınca mutlaka ara beni, tamam mı?"

Jeongin kafasını sallayarak onu yanıtladı. Birkaç saniye sonra ayrıldıklarında bu sefer Kai'ye döndü. Kai de ona samimi bir gülümsemeyle bakıyordu. Jeongin'e kollarını açarak sarılmaya davet etmişti. Jeongin bu daveti çok beklemeden kabul etmiş, onun kollarının arasına girmişti.

la la land | txt ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin