thirty

3.7K 367 363
                                    

💟43

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💟43.921 beğenme
waenggyu ben de tbt yapacağım!
neredeyse bir yıl önce taehyun ve kai berberde sıra beklerken uyuyakalmışlardı, ben de hemen fotoğraflarını çekmiştim. tiplerine bakar mısınız :')

thyunk hadi kai neyse de ben senin sevgilinim be hiç mi acımadın bu fotoğrafı atarken
↪waenggyu @thyunk aşkım harika çıkmışsın güven bana
thyunk @waenggyu :(
thyunk haklısın aslında, kang taehyun'um ben her zaman harikayım
waenggyu @thyunk 😒

hyukaning hyung... ben taehyun gibi gerçeklerden kaçamıyorum bu ne yani :')
waenggyu @hyukaning kuzum çok şeker gözüküyorsun ♡
thyunk @waenggyu çok anaçsın...
↪thyunk @waenggyu BEBEK YAPALIM
↪waenggyu @thyunk ERKEĞİM BEN GERİZEKALI
↪thyunk @waenggyu SANA KIZLARDAN DAHA GÜZEL OLDUĞUNU SÖYLEMİŞTİM???
hyukaning oh shit, here we go again
waenggyu @thyunk bu sefer düşmedim AYRICA TRİP ATACAĞIM HIH
↪thyunk :(
hyukaning :D

***

Soobin tabağındaki yemekleri gerginlikle yiyordu. Tam karşısında oturan yüzsüz kişi yüzünden kafasını kaldıramıyordu bile. Yüzsüz herifin evine geldiği yetmiyormuş gibi bir de ailesiyle neşeli neşeli sohbetler ediyordu. Soobin kafayı yemek üzereydi.

"Yeonjun oğlum, keşke Soobin de senin kadar komik olsa. Bizimkisi anca surat asıyor." Soobin babasının sözlerini duyduktan sonra kaşlarını kaldırarak ona bakmıştı. Babası omuz silkince derin bir nefes aldı ve sakin kalmaya çalıştı. İçinden ise söylenmeyi kesmiyordu.

O şerefsiz senin evladın olsaydı babacığım o zaman? Ben kimim zaten!

Yeonjun Soobin'e bakışlarını dikerek ufak bir gülümseme kondurdu yüzüne. Soobin bundan rahatsız olmuştu ama tek kelime edemiyordu.

"Soobin'e gülmek çok yakışıyor aslında. Her zaman gülmesini isterdim." Soobin'in annesi ve babası hariç masada bulunan herkes bakışlarını Yeonjun'a çevirdi.

Beomgyu'nun bakışları Yeonjun ve Soobin arasında mekik dokuyordu. Onun hemen yanında oturan Taehyun ise shipinin moment vermesi için dua ediyordu. Karşısındaki Kai ters bir şey olacağını hissediyordu nedense. Sevgilisi Yuna da Yeji'den duyduğu az buçuk şeye rağmen merakla olacakları bekliyordu.

Soobin alayla sırıttı ve çubuklarını tabağının yanına koydu. Kollarını masanın üstünde bağlarken öne doğru eğilmişti.

"İnanır mısın, ben de gülmeyi çok isterdim. Ama ne yazık ki zamanında yaptığım yanlış tercihler yüzünden bu pek mümkün olmuyor. Bunu telafi etmeye çalışıyorum yeni tercihlerimle. Yeni tercihlerimin beni mutlu edeceğine eminim." Soobin lafını bitirdikten sonra arkasına yaslanıp Yeonjun'u izlemeye başladı.

la la land | txt ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin