one

85 8 16
                                    

Impossible - James Arthur

*******************

Sevgili Ashton Irwin,

Güzel yüzün neden yorgun duruyor Ash? Gözlerinin ışığı neden soldu? O gözlerin eskiden bana baktığın gibi değiller. Hayat seni de mi yoruyor yoksa sevgilim? Tüm hürcelerin yorgunluk ile kaplı mı geziyorsun? Üzülüyorum Ashton. Günden güne erimeni görmekten yoruldum. Her ne kadar etrafına neşe saçsanda o neşeli çocuğun içinde üzgün bir çocuğun ağladığını biliyorum.

Bazen diyorum ki Ash, keşke her şey böyle olmasaydı. Ben o hatayı yapmasaydım ya da sen beni affetseydin. Beni affetmeyecek misin Ash? Kalbim acıyor.. Seni çok seviyorum. Öyle çok seviyorum ki bu sevgi kalbime sığmıyor artık ve tüm hücrelerime yayılıyor. Bir virüs, bir kanser gibi hızla..

Kimseye bir şey belli etmeden yaşamak zorlaşmaya başladı artık. Sen de böyle hissediyor musun? Çocuklar hariç artık eskisi gibi konuşmadığımızı insanlara belli etmemeye çalışıyoruz ama bu çok zor Ashton. Sana yakın olup insanlardan uzaklaşınca iki yabancıya dönmek çok zor. 'Yabancılar kadar yakınız' artık. Bir zamanlar seni öpmemiş, sana sarılmamış, hiç yanında uyumamış gibi. Çok özledim Ashton, ben seni çok özledim. Arkadaşlığını bile özledim. Seninle pes oynamayı, birlikte söz yazmayı, koşuya çıkmayı, birlikte gitar çalmayı özledim. Canım yanıyor...

Bu masal olmadı ay ışığım, başka bir masalda buluşalım.

Seni seven Calum Hood.

*******************
Merhaba!

Yeni bir hikaye ile geldim. Bu hikaye yazarken en çok ağladığım, kötü olduğumda sığındığım hikayelerden birisi. Umarım sevebilirsiniz.

Şöyle bir açıklama yapmalıyım:Buradaki hata ne ben de bilmiyorum. Açıkcası çok düşündüm ve asla aklıma bir hata gelmedi. Yalnızca aldatma gibi bir şey olmadığını ama Ashton'un affetmeyeceği bir şey olduğunu biliyorum. Belki ileride aklıma gelir bilmiyorum ama şimdilik siz aldatma hariç affetmeyeceğiniz bir hatayı düşünün olur mu?

Yorum ve oylarınızı bekliyorum💖

Kendinize dikkat edin, hoşça kalın.💖💖

mistake // CashtonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin