three

50 8 6
                                    

Amnesia - 5SOS

********************

Sevgili Ashton Irwin,

Bugün Avusturalya'ya geri döndün. Biliyorum, bu geçici-lanet olası 2 hafta- bir durum ama seni şimdiden özledim Ash. Seninle gelmemizi teklif ettiğimizde neden kabul etmedin Ashton? Bahanen "Albüm hazırlıkları yapmanız gerek"olamaz. Albümün canı cehenneme. Ben senin yanında olmak istiyorum. Eski halimiz olsa seninle koşa koşa gelirdim ama şimdi... Elim kolum bağlı oturuyorum sadece.

Bugün stüdyoda Luke kendi bölümünü kaydederken ben de Michael ile oturmuştum ve bir noktaya odaklanmış öylece duruyordum. Mike bana seslendi, bakışlarımı ona çevirdim. Yüzüne bakınca gözlerindeki acıyı gördüm Ash. Bana duyduğu acıyı gördüm. Bana, seni hala sevip sevmediğimi sordu. Acıyla gülmekten başka hiçbir şey söyleyemedim. Sonra da, eski sen ve beni özlediğini söyledi. Başkasından bu sözleri duymak berbat hissettirdi. Ne diyeceğimi bilemedim, öylesine geçiştirdim ama içim öyle çok acıdı ki...  Sen de böyle hissettin mi hiç?

Ne kadar aptal iki aşıktık değil mi Ash? Aptal, genç iki aşık.. Daha sana aşkımı itiraf ettiğimde 17 yaşında bir gençtim. Şimdi ise 25 yaşına geldim Ash, lanet olası 25 yaşıma geldim ve seni hala unutamıyorum. Evet, biliyorum ayrılalı 2,5 yıl oluyor ama ben hala seni seviyorum. Bu kalbim hala senin için atıyor, yemin ederim.

Açıkcası bu kadar içime işlediğini bilmiyordum. Sana bu kadar aşık olduğumdan haberim bile yoktu. Eğer olsaydı inan bana Ash, o hatayı yapmazdım.

Kağıda damlayan göz yaşlarım için üzgünüm. Sanırım gitmeliyim. Bilirsin, albüm işleri..

Seni kendisinden bile çok seven Calum Hood

**********************
Sanırım en sevdiğim ve en çok ağladığım bölüm bu. Her okuyuşumda kalbime bir şeyler oluyor...

Kendinize dikkat edin,hoşça kalın.💖

mistake // CashtonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin