Close As Strangers - 5SOS
*********************
Sevgili Ashton Irwin,
Bu akşam geri döneceğin için çocuklar sana sürpriz parti hazırladılar. Senin evini süslemelerine yardım ettim.
Evine ilk girdiğim anda burnuma tüm eve sinmiş güzel kokun doldu. Evet, gireli saniyeler de olsa ağlayacak gibi oldum, güçsüzleştim. Oysa evine o olaylardan sonra arada bir de olsa gelmiştim ve daha önce bu kadar çok yoğun hissetmemiştim bu ağlama hissini. Sanırım bu sefer seni özlememin de etkisi var. Neyse, konuyu dağıtmayayım.Evi süsleyip içkileri ve yiyecekleri hazırladık. İtiraf edeyim ki Ash, bunları yaparken aklımda sadece beni burada görünce mutlu olup olmayacağını vardı ayrıca tabii ki bu evdeki anılarımız da.. Ne ara bu kadar anı sığdı evin her bir yerine?
İlk kez birlikte uyuya kaldığımız koltuk, yemek yaptığımız mutfak, birlikte diktiğimiz limon ağacı... Her biri beni yerin bin kat altına gömdü.
Nihayet gelecek olduğun saat geldiğinde ışıkları söndürdük ve bir kenara saklandık. Salona girip ışığı açtığında hepimiz saklandığımız yerden çıktık. Önce ufak bir çığlık attın,sonra da o aşık olduğum kahkahanı. O an Ash, sanki her şey durdu. Sadece sen ve gülüşün kaldı. Vücudum güçsüzleşti, düşecek gibi hissettim. Bir gülüşün bile beni bu kadar etki altına almasına şaşırıyorum.
İlk önce Mike ve Luke'a sarıldın. Onların yanındaki bana sıra geldiğinde ise güldün ve tokuşturmak için yumruğunu uzattın. Anın şaşkınlığı atlatıp yumruğumu uzatarak tokuşturdum. Daha sonra beni öylece bıraktın ve diğer insanlara sarılmaya gittin.
Bunu insanlar çevremizde diye mi yaptın Ashton? O yüzden mi bu kadar samimi davrandın? Peki gülüşün, onu da mı o yüzden yaptın yoksa gerçek miydi? İnsanlardan dolayı olduğunu düşünmek canımı yakıyor Ash..
Partiden erken ayrıldığım için üzgünüm ama beni de anla. İnsanlar ile öyle mutlu olmana, bana da böyle uzak olmana dayanamadım. Özür dilerim.
Seni tüm ruhu ve kalbi ile seven,
Calum Hood
*************************
Ashton Irwin, beni delirtiyorsun..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mistake // Cashton
FanfictionCalum Hood, yaptığı bir hata yüzünden kaybettiği Ashton Irwin'e mektup yazıyor.