The Box - Damien Rice
*************************
Sevgili Ashton Irwin,
Bu acılar artık ruhuma fazla geliyor Ash... Her şey toplanıp yüksek bir tepe oluşturuyor sanki içimde. Ben ise tam o yüksek tepenin üstünde öylece etrafı izliyorum. Ne aşağı inebiliyorum ne hareket edebiliyorum...
Bugün stüdyoda çalarken eksikliğini hepimiz hissettik. Herkesin yüzü asık öylece işlerine odaklanmıştı. Sonra sen Luke'u görüntülü aradın. Bir anda herkesin yüzünde bir gülücük oluştu. Neşe kaynağısın Ashton, sadece benim için geçerli değil bu ve ben bunu bile kıskanıyorum...
Sakalların uzamış, saçın anlına düşmüştü. O an yanında olmak istedim. Elim yüzünde gezerken saçlarını düzeltmek istedim. Sakalını kestiğim günü hatırlıyor musun Ash? Çocuk gibi benim kesmem için sana yalvarmıştım. Sen de bana daha fazla katlanamayıp kabul etmiştin. Yüzünü o kadar yakından incelemek bana o kadar iyi gelmişti ki... Ruhum dinlemişti. Şimdi ruhum çok yorgun Ashton. Keşke onu iyileştirebilsem.
Sanırım yarın dönüyormuşsun, buna mutlu oldum. Yüreğim seni görmeyi özledi. Kendine dikkat et ay ışığım.
Seni ruhunun tüm zerresi ile seven Calum Hood.
*******************
En düzgün taslaklarım bu kadardı. Şimdi gidip bölüm yazmaya çalışacağım.Kendinize dikkat edin💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mistake // Cashton
FanfictionCalum Hood, yaptığı bir hata yüzünden kaybettiği Ashton Irwin'e mektup yazıyor.