nine

46 8 17
                                    

Jet Black Heart - 5SOS

*****************

Sevgili hayranlarım,

Belki de en çok özrü size borçluyum. Bana inandınız, güvendiniz ama ben sizi yarı yolda bıraktım. Bunun için sizden binlerce defa özür dilesem yetmez.

Biliyorum, beni destekleyecek insanlar kadar benden nefret edecek insanlar da olacak ama lütfen, lütfen beni anlamaya çalışsın. Öyle çok yoruldum ki her şeyden, düzelmem gerekli. Ne kadar sürer bilmiyorum ama geleceğim.

Size olan sevgim, bana olan sevginiz hep içimde olacak. Nereye gidersem gideyim bu asla içimden çıkmayacak.

Ben yokken diğerlerini yalnız bırakmayın olur mu? Onların en çok size ihtiyacı olacak. Onları suçlamayın, kimse suçlu değil bu olayda. Sadece ben, ben suçluyum.

Tekrardan özür dilerim,

Sizi seven basist,

Calum Hood.

*********
Calum elindeki kelemi bıraktı ve ağlamasından dolayı mürekkebi dağılmış kağıdı katlayıp zarfın içine koydu. İşte şimdi her şey bitmişti.
Elindeki zarfı da diğer mektupların üstüne koydu ve hepsini alıp ayağa kalktı.
Tüm evini boşaltmıştı. Boş daireye bakıp ağlarken güldü. Sanırım yaşamını özleyecekti. İçinde bir yerlerde bir Calum ağlayarak burada kalmak istediğini bağırıyordu. Onu dinlemedi, daha fazla burada kalamazdı. Valizini ve Duke'u alıp evden çıktı. Önce elindeki mektupları göndermek için kargoya gitti sonra ise hava alanına. Şehri terk edip giderken kalbi hüzün ile atıyordu.

***************

Ve mektup bölümleri bitti.. Şimdi sadece iki bölüm kaldı onlar da normal olacak.

En kısa zamanda yazmaya çalışırım.

Kendinize dikkat edin ❤❤❤

mistake // CashtonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin