031

4.6K 198 35
                                    


- Jak ci idzie Chan? Ja już mam modelkę, spójrzcie - rozsiadłem się między czwórką przyjaciół z laptopem na kolanach.

- Piękna - pokiwała z uznaniem Rose przyglądając się kilku zdjęciom.

- Ma 22 lata i mieszka w Seulu, czyli idealnie - uśmiecham się zadowolony z mojego wyboru.

- Żeby nie było, mówiłem że on ci nie pomoże - parsknął nagle Yoongi opuszczając salon mojego mieszkania.

- Chan, co ty zrobiłeś? - zamarszczyłem brwi.

- Jimin mi doradzał! - dodał szybko i otworzył swój komputer na którego ekranie wyświetlił się wybrarany model.

- Christopher Bang, co ty odjebałeś! - uderzam go w plecy gdy widzę na ekranie Jeongguka.

- Przecież cię przeprosił!

- Niby tak, ale boję się trochę gościa, a dodatkowo wy pisaliście te głupie komentarze - jęczę przeciągle. Mam ochotę wydłubać mu oczy za tę głupotę.

- Nie dąsaj się hyung, on się nadaje. Spójrz jakie ma ciało - wskazuje na zdjęcie, gdzie chłopak jest bez koszulki.

- Ja ci się podoba to go sobie weź! Patrz, bierz tego - kilkam na przypadkowe zgłoszenie, gdzie chłopak też jest niczego sobie.

- Tak jakby to wysłałem już Gukowi te gratulacje i informacje - uśmiecha się niezręcznie, a moja chęć zabicia go narasta.

- Miało być o dwudziestej - wywracam oczami, a widząc, że jest już kilka minut po niej wzdycham i wysyłam maila do mojej modelki.

- Zobaczysz Tae, będzie dobrze. Jeongguk jest naprawdę fajny - mówi Jimin, a ja tylko wzdycham.

- Idę przygotować zdjęcia do postu - macham ręką - Ty sprzątasz przez kolejny tydzień - wskazuję na Chana, który markotnieje.

- Nie masz serca!

¢¢¢

hej hej hello

aesthetic heart| taekookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz