NCT127 "KICK IT" REACTION /w jeongguk✌️bhbaek4u
- Na początku przepraszam was za taki szajs a nie miniaturkę, ale nie umiem w takie rzeczy. Kazałem ją zrobić Ggukowi, który zrobił jeszcze większe gówno i tak wyszło - Bakehyun uśmiechnął się do kamery.
*intro*
- Za to intro też przepraszam, nie umiem ich robić, ale byłem taki zdesperowany i musiałem coś nagrać. Jestem tutaj z panem Jeonem, urodzonym w Busan - wskazał na chłopaka obok - Aby nagrać reakcję na nową piosenkę NCT 127! Właściwie to nie nową, bo ma miesiąc i właściwie to nie jest reakcja, bo oglądałem teledysk już milion razy - puścił oczko do kamerki.
- Spokojnie, on zawsze jest do tyłu ze wszystkim. Złożył mi życzenia urodzinowe dwa tygodnie po nich, bo zapomniał - wtrącił Jeon.
- Ale złożyłem! Liczy się pamięć, tak?
- Dwa tygodnie?
- To trochę długo, ale sobie przypomniałem! Dobra, dosyć tego pierdolenia, oglądamy teledysk! Oglądałeś go już? - spojrzał na przyjaciela.
- Nie, nie słucham męskich grup.
- To dzisiaj zaczniesz - uśmiechnął się pod nosem, kilkając w teledysk.
- Tylko nie krzycz tak głośno, proszę.
Prośby Jeongguka poszły na marne, kiedy tylko piosenka się rozpoczęła, a Baekhyun zaczął krzyczeć na widok Taeyonga. Cała reakcja dzieliła się na dwie strefy. Z jednej strony był Gguk, który z uwagą oglądał video, wsłuchiwał się w tekst i podziwiał choreografię, a z drugiej strony... cóż. Baekhyun zdecydowanie odbiegał od tego opisu. Cały czas kręcił się w fotelu, krzyczał, piszczał, co jakiś czas zatrzymywał teledysk by coś skomentować i ogólnie zachował się jak nastolatka, która ma mokro na widok jej "krasza" w skórzanej kurtce.
- Widzisz jak on wygląda? Widzisz? - starszy zatrzymał filmik spojrzał wymownie na jego kompana.
- No, fajnie? Nie wiem, jest przystojny, fajnie tańczy... - mruknął.
- Fajnie? Wygląda jak grecki bóg! Czy ktoś mógłby przetransportować Jaehyuna do mojego domu? Zapłacę wam!
Jeongguk miał wrażenie, że już nigdy nie zapomni imion tych chłopaków, po tym jak każde zostało wykrzyczane po kilkanaście razy. Baekhyun zachwycał się nad głosem Taeila, kolorem włosów Yuty i klatką piersiową Johnnego, przez co Jeona zaczynała boleć głowa.
Kiedy teledysk skończył się, a Byun osunął się w dół po fotelu, młodszy postanowił wziąść sprawy w swoje ręce.
- Jak widzicie Baek nie ma się dobrze, a NCT 127 kopnęło go za mocno. Cóż, idę mu pomóc, a wam życzę miłego dnia i pewnie do następnego! - pomachał do kamery i zatrzymał nagrywanie.
- Baekhyun, rusz dupę z podłogi, nie będę cię podnosił.
¢¢¢
alleluja, Baekhyun youtuber
p.s jego zachowanie jest trochę przerysowane, ale musiałam to zrobić, sorry not sorry
CZYTASZ
aesthetic heart| taekook
Fanfictionzakończone ✓ Taehyung prowadzi instagrama na którym można znaleźć zdjęcia wszystkiego: od różnych miejsc po jego przyjaciół, oprócz niego samego. A Jeongguk chce zobaczyć twarz tego cudownego fotografa. instagram!au; pobocznie namjin, yoonmin, cha...