053

4.2K 182 5
                                    


- Jak się czujecie kochani? - spojrzałem się na piątke moich modeli i uśmiechnąłem do nich szeroko.

- Czuję, że będzie wspaniale - odezwała się Lisa, a wszyscy pokiwali jej na zgodę.

- Skąd ty bierzesz takie miejsca? Nawet ja ich nie znam - zapytał już czarnowłosy.

Jimin miał ogromne zamiłowanie do farbowania włosów, a jego chłopak podzielał tą "pasję". Często razem chodzi do fryzjera i teraz też tak było. Park z różowej landrynki zmienił się w czarnowłosego przystojniaka. Właściwe cała trójka miała czarne włosy, ale właśnie to mi pasowało. Dziewczyny miały na głowie cały czas to samo, właściwie nie pamiętam kiedy ostatni raz Rose zmieniła blond na inny kolor. Uwielbia go i właściwe wygląda w nim pięknie, więc na poprzednią sesję musiałem załatwić jej perukę.

- Dużo podróżowałem kiedy byłem sam, spacerowałem i tak jakoś to znalazłem - wzruszyłem ramieniem.

- Zjedzmy to co kupiłam i weźmiemy się do pracy - zaproponowała najmłodsza, na co każdy przytaknął.

‹‹‹

- Jesteś bardzo utalentowany - odezwał się Jeongguk po tym, jak pozwoliłem obejrzeć mu zdjęcia na moim aparacie.

- Dziękuję. Wy też macie ogromny talent, do tego jesteście fotogeniczni. Jeśli uda mi się coś zdobyć, będę wam wdzięczny do końca życia - śmieje się cicho, spoglądając na młodszego.

- Przepraszam cię za te wszystkie komentarze... i tak dalej - powiedział nagle.

- Już o nich zapomniałem, daj spokój - poklepałem go w ramię i podkradłem frytka. - Kocham Lisę, przywiozła nam jedzenie, a nawet nie prosiliśmy.

- Tak, jest przekochana i ma bardzo ładny uśmiech - zgodził się ze mną.

- Lubisz ją?

- No... tak. Jest miła i w ogóle.

- W sensie, tak bardziej? - uniosłem brwi, a ten parsknął śmiechem.

- Jestem gejem Taehyung, nie lubię jej w ten sposób.

- Oh, no tak - zaśmiałem się niezręcznie, czując jak żołądek wykręca mi się na drugą stronę.

- Lubię cię Tae, jesteś spoko gościem - uśmiechnął się delikatnie.

- Taa... też cie lubię Jeon, też cie lubię.

¢¢¢

aesthetic heart| taekookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz