- Stresuję się - bąknąłem. Wtopiłem się bardziej w poduszki porozrzucane po kanapie w uroczej knajpce.Stwierdziliśmy, że tutaj spotkamy się z Lalisą i Jeonggukiem, żeby trochę się poznać i porozmawiać. Dochodziła już dziesiąta, ale nie wiedziałem nikogo z tej dwójki.
- Daj spokój, przecież będziesz robić to co kochasz - poklepał mnie po ramieniu Chan, który zaproponował pomoc i jest też naszym kierowcą.
- Dokładnie, będzie fajnie - uśmiechnęła się szeroko Rose.
- Macie rację, ale jednak to sesja, którą mam przedstawić potem Vogue i do tego ten Jeong-
- Cześć, przepraszamy za spóźnienie, ale oboje troszkę zabłądziliśmy. Jestem Lisa - spojrzałem na uśmiechniętą brunetkę. Była bardzo ładna, do tego wyglądała na przemiłą, więc odwzajemniłem jej uśmiech.
- Nic nie szkodzi. Jestem Jimin, to Yoongi, Chan, Rose i-
- Jimin przymknij się na chwilkę - parsknąłem, na co ten zrobił obrażoną minę - Ja jestem Taehyung, miło mi cię poznać - uścisnąłem ją.
Spojrzałem na chłopaka, który stał za nią i nerowo rozglądał się po pomieszczeniu.
- Szukasz kogoś?
- J-ja? Oh, nie, stresuje się trochę - wymruczał cicho. Był naprawdę uroczy.
- Jestem Taehyung - wyciągnąłem dłoń w jego stronę. Popatrzył przez chwilę na moją twarz, później na dłoń i znów na twarz, po czym przyciągnął do uścisku.
- A ja jestem Gguk - odparł. Spiąłem się lekko, ale oddałem uścisk.
- Cudownie, już zamówiłam nam wszystkim napoje, porozmawiamy - wtrąciła się między nas Rosie, za co byłem jej okropnie wdzięczny.
‹‹‹
- Jeszcze nigdy nie byłam w Bangkoku, ale chyba muszę to zrobić - przysłuchiwałem się rozmowie dwóch dziewczyn, która zawzięcie toczyła się od dwudziestu minut.
Strałem się siedzieć bliżej Lisy, ponieważ usadzono mnie między nią a Jeonggukiem, przy którym czułem się lekko niekomfortowo.
- Czemu nic nie mówisz? - powiedział nagle Jimin, który dyskutował z trzema pozostałymi chłopakami.
- Słucham was - wzruszam ramieniem.
- Wiemy, że się stresujesz tą sesją, ale jesteś wspaniałym fotografem, dasz radę - odparł Yoongi, a ja uśmiechnąłem się szeroko na jego słowa.
- Dziękuję wam - pokiwałem głową - Jedziemy na sesję kochani!
¢¢¢
taki rozdział z dupy, przejścióweczka
CZYTASZ
aesthetic heart| taekook
Fanfictionzakończone ✓ Taehyung prowadzi instagrama na którym można znaleźć zdjęcia wszystkiego: od różnych miejsc po jego przyjaciół, oprócz niego samego. A Jeongguk chce zobaczyć twarz tego cudownego fotografa. instagram!au; pobocznie namjin, yoonmin, cha...