Epilog

1.9K 103 18
                                    


Parę lat później...

- Jak to, nie możesz przyjechać? Mam jechać autobusem? - powiedział zdenerwowany do telefonu.

Nerwowo rozejrzał się wokół siebie. Znalazł przystanek.

Był cholernie zły na swojej menagera. Mimo wszystko, ruszył w stronę przystanku.

Był jednak dumny z tego, że nie podbiegła do niego jeszcze żadna fanka.

Nagle jego uwagę przykuła postać stojąca w rogu przystanku.

Miał na sobie obcisłą sukienkę, przed kolana, w odcieniu cappuccino. Sukienka pięknie wyglądała na jej idealnym ciele.

Jej brązowe, delikatnie kręcone włosy opadały na jej ramiona. Miała czarny, duży kapelusz oraz tego samego koloru okulary przeciwsłoneczne.

Wyglądała jak z okładki jakiegoś czasopisma.

Nagle przeszła mu przez głowę myśl, aby zagadał do kobiety. W sumie, nie miał nic co stracenia, a najwyższy czas, aby sobie kogoś znalazł.

Niepewnie podszedł do kobiety i stanął obok. Totalnie nie wiedział co zrobić. Stwierdził, że spróbuję jakiś tekst.

- Hej... - zaczął niepewnie, a kobieta delikatnie odwróciła się w jego stronę. - Muszę ci coś powiedzieć...

Brunetka sięgnęła do swoich okularów, a po chwili je zdjęła, ukazując piękne, ciemne tęczówki, które Thomas rozpoznałby wszędzie.

Pzypominał sobie sytuację z czasów kiedy był głupim nastolatkiem.

Teraz jednak jej mógł pozwolić jej odjechać.

Złapała ją w talii, a ona oplotła ręce wokół jego szyi. W ich oczach pojawiły się łzy szczęścia.

Po chwili ich usta złączyły się w namiętny pocałunek, który czekał na nich tyle lat.

- Kocham cię Andy... - dokończył, na co brunetka szeroko się uśmiechnęła.

- A ja kocham ciebie, Tom...




KONIEC



Tak i oto dobiegł koniec przygody Andy i Toma. Drugiej części nie będzie, chyba, że kiedyś.

Pisząc jednak tą książkę, w połowie miałam duży kryzys. Wielokrotnie zastanawiałam się, czy nie usunąć opowiadania. Moje pomysły skończyły się  tak szybko, jak się pojawił.

Jednak każdy głos na to opowiadanie, nie pozwalał mi tego usunąć.

Nie uważam tej książki za dobrą, jednak bardzo dziękuję każdemu, kto zajrzał na nią choć raz. Jak dla mnie – osoby która rozpoczyna przygodę z Wattpadem – jest to bardzo dużo i dziękuję każdemu, komu ta książka choć w najmniejszym stopniu się podobała.

Nowa książka pojawi się już dzisiaj wieczorem!

I'm with you ▫️ Tom HiddlestonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz