"Te vreau înapoi"

57 6 3
                                    

De roshless_b_

Imi pare rau de întârziere. Am fost foarte ocupată, dar am reușit într-un final să citesc toate capitolele postate.

Titlul- este foarte intrigant si accentuează foarte bine genul cartii dupa parerea mea. O chemare a iubitului sub emotia dragostei.

Coperta- este superbă. O cazatura in emotii. E pur simplu perfecta; realizeaza o stransa conexiune intre vulnerabilitatea traspunsa în acțiune si titlu', dând parcă glas măiestriei cu care este scrisa.

Capitolele sunt fix cat trebuie, nu foarte lungi, deschid repede cadrul actiunii si propulseaza cititorul langa mica noastra protagonistă. Dupa parerea mea, acesta este un mare atu' al cărții. Nu sunt detalii plictisitoare in care sa te rătăcești, actiunea este închegată, iar trăirile  cat si personajul principal sunt atent reliefate. Sper sa apara cat mai repede urmatoarele capitole. Sunt foarte sigura ca ele vor deschide si mai tare actiunea si ma vor vrăji mai tare decat sunt deja.

Acordati- i o sansa! Merita! O protagonistă si un EL- care deschide cartea din primul capitol, nelăsandu- va sa fierbeti pana la aparitia lui. Expresivitate, originalitate si creativitate. Cuvinte ce zboara, deschid cortina si prezinta o poveste de dragoste nemaiîntâlnita! Spor la citit! Eu o voi citi cu siguranță in continuare.

Odata cu promovarile astea găsesc si carti bune de citit! In sfarsit!!!

(Plata o vei gasi in comentarii.)

PromovăriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum