Mereu am considerat poezia o refulare a sufletului. Ea este dupa parerea mea cea mai vie si nemu-
ritoare formă de existența a emotiilor.Consider ca orice forma de poezie fie ea echilaterala sau hidrogenata, ramane principala forma de manifestare a artei incarnate într-un organ indispensabil vietii - inima.
Acestă carte devine marturia unei veșnicii transpusă in cuvinte-martor care tranpun simțul in eternitatea poeziei.
Dar sa descalcim tâlcul farmecelor, zic.
Coperta: devine poarta spre enigmatic, o rezolvare a cosmo-
sului, un spectru de nuanțe paste-
late, vii. Ea poate reprezenta doar un pod spre un ocean al închipuirii care frământă lumile adimnesionale, straine cunoașterii. Faureste, totodată, si o armonie de linii si proportii intre ireal si tunetul de emotii.Descrierea: nu este nevoie de prea multe cuvinte. Asa cum si trebuie contine o invitatie spre abisul de trepidatii acide catre public.
Conținutul: este cu măiestrie realizat. Se zamisleste o osmoză eterica intre cuvânt și simț. Cu siguranță va veti regasi in fiecare oglindire a trăirilor - litera!! Ambianta dintre forma si vibratie, eu fiind o victimă a acesteia, îți năuceste sufletul. Ți-l dezmembrează. Este uimitor ce poate face poezia!
Nu prea sunt multe cuvinte de spus! Va pot doar invita la un vals printre trepidatii si frământări de suflet!
Dar inainte de toate va las mici spoilare, pline de descantec care va vor dizolva:
<IV - Proprietari >
"Noi, suntem proprietari,
Tu al meu,și eu a ta,
Proprietari de vise,
Cu usi închise,
La suflete."<V - Înger apunând>
"Aripa-ți este acum,
Îndepărtată de-al tău trup,
Pentru că ai lăsat mulțimea,
Să te frângă-n mii de stele."<X - Simplu muritor>
"Te creez cu sute de cuvinte,
Și apoi ți le-așez în suflet,
Căci tu ești ultima minune,
Care a făcut un simplu muritor
fericit."Acestea sunt pasajele care pur si simplu m-au cucerit! E uimitor,nu? Sa te regăsești in oglinda cuvintelor si sa ti traiesti existența sub aceasta forma de emotie! Sper sa va aventurati! Sa va aruncati in capcana vidului care se frange sub barierele universului. Un univers care se crapa in aceasta forma de arta.
Va urez inspiratie spre regăsire și stralucire in compunere! Nu uitați ca aceasta carte este de fapt un templu in care va invit sa va scufundati atunci cand cerul devine taban dezmembrat sau atunci cand inima devine portelan spart in fata iubirii! Cartea aceasta este o mangaiere si un refugiu! Sa o răsfoiti atunci cand culorile vi se impleticesc!
Vă las acum in aceasta vraja! Sa vi se dizolve-n suflete curcubee!!
(Sper ca iti place in primul rand!!!! Plata va fi in comentarii!)