De --lavander
Tinerețea este o esența a artei. Este un punct de plecare al drumurilor si mai ales o trambulina de vise si imaginatie. Simt în adâncul meu, ca această scriitoare are o poveste uimitoare de spus. O poveste în care poate ne regasim toti intr-o oarecare măsura, o poveste în care iubirea se înalţă impozant, măreţ, fantasmagoric pe umerii eroilor. Până la urmă tinereţea însăşi este drumul în care găseşti flacăra sentimentelor mult mai copleşitoare decât în orice perioadă a vieţii, aşa că iubirea se regăseşte pe acesta ca un infern în care sufletul-ţi arde dureros de plăcut până la utimul simţ.
Această poveste dezmembrează veşnicia, tinereţea şi universul lăuntric în cioburi de puritate celestă. O puritate în care se regăseşte doar misterul, un mister revărsat în esenţă şi în detalii uimitoare. Dar pentru a cădea cu adevărat în sevrajul iubirii, o artă prin care trăieşte eternitatea şi spiritul uman, spun să descâlcim totul, până la ultimul amănunt.
Coperta: este doar o reflecție a cosmosului, o reflectie care se frânge in ochii contemplatorilor care privesc plin de speranţă universul. Consider ca cei doi sunt poate îndrăgostiții care s-au dizolvat in cuvintele din poveste şi care încearcă sa se piardă de lume, într-un abis numai al lor, al planetelor si constelațiilor. Pot spune ca aceasta coperta sporeste tainicul mai ales prin culoare aleasă - un negru profund -, dar si prin conexiunea dezvaluită de cei doi ce par a fi doi visatori înnăscuti.
Titlul: dezvăluie o iubire timidă. O iubire care a aparut printr-o sclipire a inimii, neprevăzut şi insolit. Acesta transformă totul într-o poezie de emoţii, transpunând și descompunând nectarul poveştii prin cateva cuvinte absolute: "artă" si "a iubi".
Descrierea: este scurtă, cuprinzând o frază plină de emoţie:
"Odată ce vei ajunge să înţelegi iubirea, abia atunci poţi afirma că ai descoperit adevărata artă ce stă în esenţa vieţii."
Pot spune ca oferă o scurtă invitaţie la o răsfoire atentă, în aprofunzime, a cărţii. Consider că acestă descriere oferă strălucire conţinutului, reverberând trepidaţii ale inimi şi sentimentele care la început au apărut misterios, șovăielnic, iar mai apoi care au fost intensificate de timp, năucindu-i în cele din urmă pe cei doi.
Conţinut: cuprinde prologul şi 2 capitole. Capitolele scurtuţe sunt bine secţionate şi răsfirate în alineate, ceea ce este un mare plus pentru citit. Pot spune că este bine realizat, personajele sunt bine definite, iar detaliile te avântă şi mai tare în vârtejul acţiunii, piperat de emoţiile şi stările personajelor.
Deși, în prezent cartea se află în pauză, părerea mea este ca are un mare potențial. Povestea te intriga încă din primele alineate, reușind sa te atragă în universul acesteia. Este o poveste uimitoare în care noi toți, odată rasfoind-o, reusim sa îi trăim viața eroinei noastre.
Mai multe detalii nu vă pot da pentru ca povestea este mult mai adâncă și profundă decat pare. Așa ca pot recunoaște ca aceasta este o carte uimitoare cu o intriga devastatoare! Spor la citit și nu uitați sa trăiți si sa simțiți povestea, pentru ca totul se ascunde dincolo de cuvânt sau expresie!
Sper ca ti-a placut promovarea! ( Plata va fi scrisa in comentarii )