De DaianaRuicu
Imi pare rău că încep așa mereu- cerându-mi scuze. Școala și activitățile extra imi ocupă tot timpul, dar într-o răsuflare am citit și această carte.Cum am mai spus această carte de promovări este un prilej extraordinar de a descoperi noi autori talentați.
Această carte mi se pare ca are foarte mult potențial. Ideea mi se pare foarte originală și vie totodată, de parcă realitatea transpusă e un vartej în care pot cădea în orice moment.
Titlul este o dezvaluire de sensuri. Matematica este predilectia Anastasiei, o tânără absolventă care ajunge in urma șahului destinului profesoară la unul dintre cele mai de top licee. Iubirea este scânteia ce apare între frumoasa noastra protagonistă și directorul liceului. O idee foarte originală.
Coperta este foarte bine realizată. Introduce cititorul în aura actiunii, intr-un timp imortalizat ce se află la răscruce imaginatiei si a realului. Creeaza o vraja in care cititorul devine victima descantecului. Extraordinar!
Continutul este bine realizat. Alternanța detaliilor, personajele atent conturate, atmosfera reliefata cu delicatețe realizează o osmoză între fantastic si real, o intalnirea dintre vibratia sufletului si oftatul realitatii. Cartea este foarte bine scrisă conturată de anumite amanunte ce o fac sa devina in ochii cititorului nemuritoare si vie.
Cititi-o! Nu va veți mai desprinde de ea! Nu prea curand!
...Când mai postezi un nou capitol?♡ Eu am terminat-o deja...
Plata e in comentarii! (Imi pare rau de întârziere)♡