"Trăind pentru el"

23 4 6
                                    

De extraordinara noastră scriitoare andreeaa1997

Pe langa această carte foarte bine realizată, si care este in publicare  (fiind neterminată) mai are in stocul creativitatii ei, publicate, si cartile "1095 de zile" - o carte foarte buna de altfel si "Cândva a ta..."- o carte surprinzătoare. (le gasiti prezentate si bineinteles recomandate aici)

Ea decide să ne uimească in continuare cu talentul ei, cuvintele parca curgandu-i in palma. Pot spune ca de aceasta data, totul se schimba, imaginatia ei dand pe afara, luminand tot cerul creatiei.

In aceasta perioada in care cred ca ne cam plictisim, cel putin unii dintre noi, sincer eu nu prea de aceea întârzii cu promovarile, pot spune ca merita sa ne delectam cu aceasta carte. Este foarte originala, eu sincer nemaiîntâlnind nicio carte asemănătoare.

Dar va invit mai intai de toate in magia ei:

Coperta: o capteaza pe eroina purtandu-si vitejia si increderea in ochi. Dupa parerea mea, este foarte bine realizata deoarece are nuante care cuprind eternitatea trecutului - un timp care este reflectat in carte. Culorile anticipeaza parca destinul pe care-l are protagonista noastra, plin de întâmplări neasteptate si neimprevizibile.

Titlul: face deschidere largă. Nu dezvaluie continutul, ci-l lasa asa pe o ramura de mister, lasandu-l pe cititor sa arda in focurile curiozitatii.

Descrierea: ofera detalii pretioase despre continut. Eu una va propun sa nu-l cititi! Doar aventurati-va in mrejele cartii! Nu are rost sa ii distrugeti farmecul enigmatic pe care-l creeaza! Iar, pentru cei nesiguri, vreau sa va spun ca (,) contine amanunte verosimile cartii dar nu intr-atat incat să distrugă magia. Ceea ce este de apreciat.

Conținutul: este ca de obicei - foarte bine realizat. Detaliile care invie personajele, emotiile descrise și  ambianta făurita intriga cititorul! Expresivitate si originalitate - sunt principalele trasaturi ale acestei cărți.

V-o recomand cu caldura! Eu una trebuie sa recunosc ca m-a fermecat inca din capitolul 1 si ca este delicioasă daca as putea spune asa.

Dar nu e de mirare! Pentru ca (,) cam toate cartile ei sunt zămislite asa: cu emoție și imaginatie! Si evident cu un strop de magie! (misterul)

O eroină propulsata in centrul circumstantelor palpitante. Un destin care va uimi si o ea care va va cuceri inimile! O carte surprinzătoare pe care eu însămi v-o recomand cu caldura!

Spor la citit, dragilor! Și nu uitati sa mai si dormiti pentru ca această carte va va tine treji muulte ore!

PromovăriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum